اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم:

3 داور قمی در لیگ‌های فوتبال بانوان کشور قضاوت می‌کنند

مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم از افزایش تعداد داوران فعال قم در قضاوت مسابقات لیگ‌های فوتبال بانوان کشور خبر داد.

3 داور قمی در لیگ‌های فوتبال بانوان کشور قضاوت می‌کنند

محمد فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: خوشبختانه در بخش داوری توفیقات خوبی در سال جاری نصیب فوتبال قم شده است و هم در لیگ برتر فوتبال آقایان و هم در لیگ‌های فوتبال بانوان کشور صاحب نمایندگان بسیار خوب و شایسته شده‌ایم.

وی ادامه داد: فوتبال قم در 12 دوره سپری شده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تاکنون حتی یک داور هم نداشت، اما از لیگ سیزدهم شاهد حضور یک داور جوان و توانمند به نام علی صفایی در جمع داوران مطرح قضاوت‌کننده در لیگ برتر هستیم.

مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم اذعان کرد: علی صفایی که قطعاً خیلی زود مدارج ترقی را طی خواهد کرد تاکنون در دو بازی مهم لیگ برتر حضور داشته و علاوه بر این موفقیت برای جامعه داوری قم باید به افزایش تعداد داوران بانوی قم در لیگ‌های کشور نیز اشاره کنم.

وی با بیان اینکه از شهریورماه امسال سه داور بانوی قمی در کلاس توجیهی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور حضور می‌یابند، ابراز داشت: خانم‌ها مشرفی‌پور، کتابی و رضایی به نمایندگی از فوتبال قم در کلاس توجیهی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور شرکت می‌کنند.

فرجی عنوان کرد: در فاصله اندک زمان باقی مانده تا آغاز بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، کمیته داوران فدراسیون فوتبال قصد برگزاری کلاس توجیهی داوران و کمک داوران لیگ برتر بانوان کشور را دارد و بر همین اساس از داوران منتخب استان‌های سراسر کشور برای حضور در این کلاس دعوت به عمل آورده است.

وی خاطرنشان کرد: خانم منصوره مشرفی پور نماینده داوران بانوی استان قم در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور بوده که عملکرد بسیار خوبی نیز داشت و این موضوع توجه بیشتر مسئولین کمیته داوران فدراسیون را به داوران بانوی قمی متمایل کرده است.

مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم بیان داشت: خانم‌ها مشرفی پور، کتابی و رضایی از سوم تا پنجم شهریور ماه در آکادمی ملی فوتبال واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران حضور یافته و در کلاس‌های تئوری و عملی این دوره توجیهی شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در خاتمه این دوره توجیهی از مربیان تست گیری خواهد شد اظهار داشت: صبح روز سوم شهریور ماه از این سه داور قمی تست آمادگی جسمانی مطابق با معیارهای فیفا به عمل می‌آید که امیدواریم با موفقیت این آزمون را سپری کرده و امسال شاهد قضاوت آن‌ها در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور باشیم.

انتهای پیام/78002/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول