اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه گهر دورود خبر داد

احمدزاده مربی تیم فوتبال گهر می‌شود

مدیرعامل باشگاه گهر دورود لرستان گفت: با محمد احمدزاده برای هدایت تیم فوتبال گهر دورود به توافق رسیده‌ایم.

احمدزاده مربی تیم فوتبال گهر می‌شود

اسماعیل حیدرپور امروز در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار فارس در دورود در رابطه با انتخاب سرمربی تیم گهر دورود گفت: تقریبا با محمد احمدزاده برای هدایت تیم گهر دورود به توافق رسیده‌ایم، ولی تاکنون مجوزی از طرف باشگاه و استان برای میزان بودجه به دست ما نرسیده است، تا بتوانیم با سرمربی یا بازیکن عقد قرارداد کنیم.

وی افزود: روز گذشته جلسه دو ساعته‌ای با آقای احمدزاده برگزار کرده‌ایم که در این جلسه شرایط فعلی باشگاه مطرح شد و ما در این جلسه دو درخواست مطرح کردیم که این دو شامل جوان‌گرایی و بومی گزینی بود که مورد توجه شخص احمدزاده قرار گرفت و گفتند که در ادوار گذشته زمان فعالیت‌شان در تیم ملوان همیشه این دو موضوع مورد توجه وی بوده است.

مدیرعامل باشگاه گهر دورود خاطرنشان کرد: محمد احمدزاده با توجه به شرایط فعلی باشگاه بزرگواری کردند و در این شرایط حساس همه نوع همکاری با ما داشتند.

اسماعیل حیدرپور در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه مطالبی که به عنوان خرید باشگاه از سوی برخی افراد مطرح می‌شود، متذکر شد: یکی دو نفر با عنوان خریدار جلو آمدند و همه متوجه شدند که آقایان در اندازه این کار نبوده‌اند و توانایی انجام این کار را ندارند.

وی متذکر شد: جا دارد که اعلام کنم، هرکسی که می‌تواند به تیم گهر دورود کمک کند، بیاید تا این تیم بتواند به شرایط مطلوب برسد.

انتهای پیام/85002/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول