اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان:

با قدرت رئیس هیئت فوتبال می‌مانم

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: با قدرت رئیس هیئت فوتبال استان می‌مانم.

با قدرت رئیس هیئت فوتبال می‌مانم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد ظهر امروز در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران در مورد ادعای مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در مورد برکناری وی و معرفی سرپرست جدید هیئت فوتبال استان اصفهان اظهار داشت: خبر برکناری من خنده‌دار است و ترجیح می‌دهم در مورد آن صحبتی به میان نیاورم.

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: جواهری از شش ماه قبل تاکنون برای اینکه سرپوشی بر کم کاری‌هایش در ورزش اصفهان بگذارد، درصدد برکناری من برآمده، اما از لحاظ قانونی نمی‌تواند این کار را انجام بدهد.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان ادامه داد: شرط حضور فردی در ریاست هیئت فوتبال رای و انتخاب اعضای مجمع است و هر کسی بخواهد رئیس هیئت را تغییر دهد، کار غیر قانونی انجام داده است.

این مسئول با بیان اینکه 11 سال رئیس هیئت فوتبال اصفهان بوده و در این مدت فوتبال این استان در بهترین وجه در کشور مطرح بوده، تاکید کرد: جواهری برای نخستین بار و در حالی که یک مورد سابقه مدیریت نداشته به ریاست یک اداره بزرگ منصوب شده و برای جبران کم کاری‌هایش به هیئت فوتبال بند کرده است.

ابرقویی‌نژاد در مورد شایعه صدور حکم سرپرستی لاچیانی توسط کفاشیان اذعان داشت: چنین خبری را نشنیده‌ام و باید صحت و سقم آن را از رئیس فدراسیون فوتبال بپرسید.

انتهای پیام/63006/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول