اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرداد ماه سال جاری

‌‌295 کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد

رئیس پلیس مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از کشف بیش ‌از 295 کیلوگرم مواد مخدر در این استان خبر داد.

‌‌295 کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد

سرهنگ سعید بالش‌زر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به آمار کشفیات مواد مخدر در سطح استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ماموران مبارزه با مواد مخدر در تمامی ایستگاه‌ها پلیس و ماموریت‌ها به صورت جد با متخلفان و قاچاقچیان فروش مواد مخدر برخورد می‌کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد آمار کشفیات مواد مخدر در مردادماه سال جاری را 195 کیلو و 640 گرم عنوان کرد و گفت: عمده مواد کشف شده تریاک، حشیش، شیشه و ...بوده که با توجه به کشفیات صورت گرفته می‌طلبد توجه ویژه به این موضوع شود.

بالش‌زر در ادامه تصریح کرد: در کشف بیش‌از 295 کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد 13 قاچاقچی دستگیر و 13 خودروی سبک و سنگین در این راستا توقیف شدند که مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

این مسئول انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در مردادماه سال جاری 295 کیلو و 640 گرم مواد مخدر از نوع شیشه، حشیش و تریاک توسط ماموران این واحد انتظامی در استان کشف‌ و ضبط شد.

وی، با تاکید بر این‌که ماموران مواد مخدر و نیروی انتظامی همچنان با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در سطح استان برخورد می‌کند، گفت: همواره فروشندگان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر در سطح استان بر‌اساس قانون با آن‌ها برخورد می‌شوند.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: اعتیاد به مواد مخدر علاوه بر تباهی ضررهای جبران‌ناپذیر اجتماعی همچون ضعف پایبندی به اصول اخلاقی و دینی؛ ارتکاب انواع انحرافات و جرایم مثل سرقت، فحشا، خشونت‌های اجتماعی و خانوادگی، تجاوز و قتل؛ افزایش شغل‌های کاذب و نامناسب و بیکاری و ... را به همراه دارد.

انتهای پیام/82011/ش‌30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول