اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

کشف 623 کیلوگرم مواد مخدر سنتی و صنعتی در استان بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در چهار ماه ابتدای سال جاری حدود 623 کیلوگرم مواد مخدر سنتی و صنعتی در استان بوشهر کشف شده است.

کشف 623 کیلوگرم مواد مخدر سنتی و صنعتی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حیدر عباس‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت مصرف مواد مخدر صنعتی در استان بوشهر اظهار داشت: دلیل عمده گرایش معتادان به سمت مواد مخدر صنعتی این است که این مواد به سهولت در دسترس قرار دارد.

وی بیان کرد: دلیل دیگر نیز این است که قیمت مواد مخدر سنتی هم افزایش یافته است و افراد به همین خاطر به سمت مواد مخدر صنعتی گرایش پیدا می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در حال حاضر حدود یک هزار و 400 نوع مواد مخدر صنعتی در جهان در حال تولید است بنابراین ضروری است برای مقابله با این نوع مواد مخدر تلاش بیشتری صورت گیرد.

عباس‌زاده در بخش دیگری از این نشست خبری افزود: برای دو شهرستان بوشهر و دشتستان پلیس 110 ویژه را در نظر گرفتیم تا با امکانات و تجهیزات بیشتری با مجرمان برخورد و مقابله کنند.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب استان بوشهر در زمینه امنیت و افزایش کشفیات جرائم مختلف اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون کشف جرائم تیراندازی 113 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: در وقوع سرقت عادی همچون موتور سیکلت، منزل، لوازم داخل خودرو هم توفیقاتی داشتیم به طوری که 86 درصد کشفیات انواع سرقت را شاهد بودیم.

عباس‌زاده از تلاش‌های خبرنگاران قدردانی کرد و گفت: از رسانه‌ها انتظار داریم در انعکاس موضوعاتی که فضای جامعه را مخدوش می‌کنند خودداری کنند.

وی افزود: نیروی انتظامی استان بوشهر با همت پرسنل خدوم خود مصمم است در مقابله با اشرار و سارقان مسلح، موضع تهاجمی داشته باشد.

انتهای پیام/66006/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول