اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

نگاه فرابخشی در مبارزه با مواد مخدر داشته باشیم

فرماندار کهگیلویه گفت: تمرکز بر کارهای سخت‌افزاری در مبارزه با مواد مخدر کارساز نیست بلکه باید نگاه فرابخشی به این قضیه داشت.

نگاه فرابخشی در مبارزه با مواد مخدر داشته باشیم

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، نشست کارگروه مبارزه با مواد مخدر شهرستان ظهر امروز در فرمانداری دهدشت برگزار شد.

ابراهیم جعفری در این نشست اعتیاد را یک آسیب اجتماعی دانست و اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر باید با تعامل همه دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه نگاه امنیتی و انتظامی تنها مؤلفه مبارزه با این بلای خانمان‌سوز نیست افزود: در بحث مبارزه با مواد مخدر همکاری همه ادارات عضو شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت شورای مبارزه با مواد مخدر بر لزوم جدی گرفتن جایگاه این شورا در شهرستان تأکید کرد و گفت: با کار کارشناسی و اجرایی‌تر شدن مصوبات نشست‌های این کارگروه در شهرستان می‌توانیم در راستای مبارزه با مواد مخدر گام‌های مؤثری برداریم.

جعفری نگاه کشور به مواد مخدر را تنها نگاه بخشی و متمرکز بر کارهای سخت‌افزاری ندانست و افزود: در مقوله مبارزه با مواد مخدر باید نگاه نرم‌افزاری هم داشته باشیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه عملکرد شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان در سال گذشته را خوب ارزیابی کرد و با تأکید بر اینکه کمبود اعتبارات نباید مانع کار مبارزه در این راستا شود تصریح کرد: با استفاده از افراد متخصص و با تجربه و با گروه بندی هر اداره و نهادی دوره‌های آموزشی متناسب با پیشگیری از مواد مخدر در اداره خود لحاظ کند.

جعفری جمع‌آوری قلیان از اماکن عمومی در سطح شهر را از جمله اقدامات این شورا در راستای مبارزه با مواد مخدر برشمرد و اذعان داشت: بر همین اساس قلیان‌های جمع‌آوری شده در مراسمی امحاء خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه برپایی نمایشگاه عکس با موضوع اعتیاد در سطح شهر را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

انتهای پیام/82016/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول