اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان بوشهر خبرداد:

کشف بیش از 588 کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان بوشهر گفت: با تلاش شبانه‌روزی مامورین مبارزه با مواد مخدر در 4 ماه اول امسال بیش از 588 کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است.

کشف بیش از 588 کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الله نوری عصر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ماموران مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر عملیات ویژه را در برخورد با مجرمان و قاچاقچیان مواد مخدر در محورهای ورودی این شهرستان‌ها به اجرا گذاشتند اظهار کرد: در این عملیات‌ها ماموران موفق به کشف 588 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک، حشیش، هروئین، و مواد مخدر صنعتی شدند.

وی با تاکید بر اینکه برخورد با سوداگران مرگ و کسانی که تجارت مرگ می‌کنند یکی از اولویت‌های طرح مبارزه است، خاطرنشان کرد: کشفیات و متلاشی شدن باندهای مواد مخدر نشان دهنده عزم جدی پلیس برای مبارزه با سوداگران مرگ است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از متلاشی شدن 29 باند تهیه و توزیع مواد مخدر طی 4 ماه گذشته در استان خبر داد.

نوری اضافه کرد: در این مدت با منهدم شدن این باندهای مواد مخدر 389کیلوگرم تریاک، 148کیلوگرم حشیش، 43 کیلوگرم هروئین و مقادیری شیره تریاک، شیشه، پیش سازهای مواد مخدر و گراس کشف و ضبط شده است.

وی بیان کرد: در این بازه زمانی همچنین 37دستگاه خودرو توقیف و 5 هزار و 824 عدد قرص روانگردان کشف و ضبط شده است.

فرمانده پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر در پایان تأکید کرد: باید نسل جوان، خانواده‌ها و به طور کلی جامعه از معضل و خطرات اعتیاد به ویژه مواد مخدر صنعتی آشنا شوند و تحقق این مهم نیازمند عزم ملی و همکاری همه دستگاه‌ها و اجرای راهکارهای فرهنگی و انتظامی به صورت مشترک و مکمل است.

انتهای پیام/66006/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول