اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر:

پاکسازی مناطق آلوده از مواد مخدر در بیشتر شهرهای کشور انجام شد

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: پاکسازی مناطق آلوده کشور در بیشتر شهرهای کشور انجام شد.

پاکسازی مناطق آلوده از مواد مخدر در بیشتر شهرهای کشور انجام شد

طاهاطاهری در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری، درباره پاکسازی مناطق آلوده کشور از مواد مخدر، اظهار داشت: پاکسازی مناطق آلوده از مواد مخدر در کل کشور اجرا شد.

وی تصریح کرد: در برخی نقاط که در اجرای پاکسازی عقب‌ماندگی داشتیم مازندران بود که مناطق آلوده مازندران در سال گذشته پاکسازی شد.

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره وضعیت پاکسازی منطقه عباس‌آباد نکا، گفت: تاخیر در پاکسازی این منطقه دلیل پیچیده‌گی‌های خاص جغرافیایی رقم خورد و رفع مشکلات این منطقه نیاز به یک سری مطالعات دقیق‌تر داشت که این امر اجرایی شد.

وی خاطر نشان کرد: برای پاکسازی منطقه عباس‌آباد نکا از مواد مخدر تصمیمات بر اساس مطالعات گرفته شد.

طاهری در ادامه خاطر نشان کرد: اقدام ضربتی در حوزه مقابله و حوزه عمرانی انجام می‌شود و در حوزه پیشگیری و فرهنگی نیز برنامه‌هایی را تعریف کردیم.

وی تاکید کرد: در برنامه در دست اجرا تلاش داریم که نگرش مردم را نسبت به مسئولان تغییر دهیم و تلاش داریم نگاه تبعیض‌آمیز مردم را با تدوین برنامه‌های آموزشی تغییر دهیم.

طاهری برنامه پاکسازی عباس‌آباد نکا را سه ماهه اعلام کرد و در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که آیا این امر ممکن است، تاکید کرد: خواهید دید.

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در پاسخ به دیگر سئوال خبرنگار فارس که برای پاکسازی مناطق آلوده کل کشور چه برنامه‌ای دارید گفت: پاکسازی مناطق آلوده کشور در بیشتر شهرهای کشور انجام شد.

وی در پایان گفت: در پاکسازی مناطق آلوده از مواد مخدر در زاهدان یک مقدار عقب‌ماندگی داریم و دیگر استان مازندران بود که در حال انجام هستیم.

انتهای پیام/86004/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول