اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کرمان:

مردم شرق کرمان مشکل پوشش‌ شبکه‌های تلویزیونی ندارند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: طرح سیگنال‌رسانی به فرستنده‌های شهرستان‌های شرق استان انجام و مردم منطقه در زمینه پوشش‌دهی شبکه‌های تلویزیونی با مشکلی مواجه نمی‌شوند.

مردم شرق کرمان مشکل پوشش‌ شبکه‌های تلویزیونی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی ظهر امروز در آیین تجلیل مسئولان بم از صدا و سیمای مرکز کرمان به منظور پخش مستقیم مراسم جمع‌خوانی قرآن اظهار داشت: برای انجام مراسم باشکوه جمع‌خوانی قرآن در شهرستان بم هماهنگی‌های لازم را با مسئولان شهرستان انجام دادیم.

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در این مراسم که هر روز بعد از نماز صبح به صورت زنده از طریق شبکه سراسری شما و شبکه استانی پخش می‌شد، قابل ستایش است و باید مسئولان در زمینه انجام برنامه‌های فرهنگی تلاش بیشتری داشته باشند.

موسوی افزود: این‌گونه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی بستر مناسبی برای سایر فعالیت‌های اجتماعی است.

وی با اشاره به پخش مستقیم مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی بم از شبکه‌های سراسری و استانی گفت: دینداری و ولایت‌مداری مردم بم سبب شد تا ما در این زمینه با موفقیت روبه‌رو شویم و بتوانیم عزاداری‌های با شکوه مردم این شهرستان را به نمایش بگذاریم.

موسوی بیان کرد: در منطقه شرق استان سامانه دیجیتال راه‌اندازی شده و مردم شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر از این خدمات بهره‌مند شدند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان خاطر نشان کرد: طرح سیگنال‌رسانی به فرستنده‌های شهرستان‌های شرق استان انجام و مردم منطقه در زمینه پوشش‌دهی شبکه‌های تلویزیونی با مشکلی مواجه نمی‌شوند.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول