اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت دانشجویی دانشگاه زنجان:

برگزاری رقابت‌های دانشجویی موجب جذب گردشگر می‌شود

معاونت دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: برگزاری رقابت‌های دانشجویی موجب جذب گردشگر می‌شود.

برگزاری رقابت‌های دانشجویی موجب جذب گردشگر می‌شود

جمال داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی جلسه‌ای که یکسال پیش با رئیس دانشگاه پیام‌نور مبنی بر برگزاری این مسابقات داشتیم دانشگاه زنجان با ابراز توانایی‌های خود توانست محل اجرایی ششمین المپیاد را برعهده گیرد.

وی در خصوص محل اجرایی المپیاد گفت: با توجه به اینکه زنجان از لحاظ توریستی شناخته شده نیست با برگزاری چنین المپیادهایی می‌توانیم جاذبه‌های توریستی استان خود را در معرض دید همگان قرار دهیم.

معاونت دانشجویی دانشگاه زنجان دلیل انتخاب دانشگاه زنجان به عنوان محل اجرای ششمین المپیاد، وجود تمام امکانات شامل پزشکی، خوابگاهی و تا حد امکان سالن‌های ورزشی در یک مجموعه آموزشی عنوان کرد و گفت: این دانشگاه قادر به پذیرش 400 هزار نفر در خوابگاه و سرویس‌دهی 500 هزار نفر در سلف است.

داودی در زمینه امتیازاتی که ششمین المپیاد برای دانشگاه زنجان به همراه دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه استان زنجان میزبان ششمین المپیاد است دانشگاه زنجان نیز احساس مسئولیت کرده و به یاری دانشگاه پیام‌نور برخاسته است.

وی ضمن تاکید بر اینکه با درگیر شدن شهر در چنین المپیادهایی می‌توانیم به مطرح شدن شهر که باعث مطرح شدن دانشگاه زنجان نیز است، کمک کنیم.

معاونت دانشجویی دانشگاه زنجان در زمینه همکاری‌های مشترک دانشگاه زنجان با دانشگاه پیام‌‌نور اظهار کرد: با توجه به اینکه روابط عمومی دانشگاه زنجان و پیام‌نور در ارتباط بودند همکاری‌های لازم را به منظور برگزاری هر چه بهتر این المپیاد انجام داده‌اند.

انتهای پیام/73005/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول