اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی زنجان:

تنها راه موجود برای مقابله با دشمن مقاومت است

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی زنجان با اشاره به لزوم مقاومت در مقابل دشمن گفت: باید متوجه بود که کوتاه آمدن هیچ کمکی به حل مشکلات نمی‌کند.

تنها راه موجود برای مقابله با دشمن مقاومت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمد هادی بهشتی‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان که در حسینیه این فرماندهی برگزار شد، اظهار داشت: حرکت در مسیر صراط که آن هم مسیر ائمه است تنها راه نجات بشر محسوب می‌شود.

وی اطاعت از اهل بیت را دارای دو شکل دانست و افزود: اطاعت محض از اوامر و ابراز احساسات دو روش پیروی از ائمه معصومین محسوب می‌شود که زنجانی‌های در روش دوم اطاعت گوی سبقت را از همه ربوده‌اند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی به انعکاس جهانی ابراز احساسات مردم زنجان به ائمه اشاره و تصریح کرد: این ابراز احساسات سمبل و سکوی بزرگی برای پرواز محسوب شده و راه صراط هم همین است.

وی اهل بیت را مظهر الهی برشمرد و اضافه کرد: اهل بیت برگزیدگان خداوند در زمین محسوب می‌شوند.

بهشتی‌پور به عنوان دیگر مردم زنجان یعنی غواصان دریادل اشاره کرد و گفت: این لقب بیانگر فداکاری دلاورمردان این دیار در دوران دفاع مقدس بوده است.

وی با مرور خاطرات دوران طلایی دفاع مقدس تصریح کرد: یادمان باشد که این مقاومت ریشه قرآنی دارد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تاکید کرد: قرآن باید بیش از این وارد زندگی‌ها شود چراکه شناسنامه مسلمانی ما محسوب می‌شود.

وی در ادامه به ویژگی‌های انسان مومن اشاره و اضافه کرد: پویا بودن ثبات در مقابل دشمن و جهادگر بودن از مهم‌ترین خصوصیت‌های انسان مومن است.

این مقام مسئول به اوضاع مصر اشاره و تصریح کرد: مصر به لحاظ تمدنی اگر جلوتر ایرانی‌های نباشند حداقل همپای ما هستند ولی یک سال هم نتوانستند از انقلاب خود محافظت کنند.

وی با اشاره به سرکوب‌های صورت گرفته در مصر تصریح کرد: دشمن زخم خورده در صدد انتقام از اسلام و مسلمانان است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی به مرور درخواست‌های مطرح شده در دوره ششم مجلس برای کوتاه آمدن در مقابل آمریکا در راستای حل مشکلات پرداخته و اضافه کرد: اتفاقات مصر تجربه خوبی برای آنهایی محسوب می‌شود که فکر می‌کنند اگر در مقابل دشمن کوتاه بیایند مشکلات حل می‌شود.

وی با تاکید بر تسلیم کامل مرسی در مقابل غرب گفت: وی ضمن پایبندی به غرب برای ابراز علاقه به عربستان سفر کرد ولی این موارد باز هم نتوانست به وی کمک کند.

بهشتی‌پور تاکید کرد: زنجان از جمله استان‌هایی است که در حوزه‌ سیاسی عقیدتی بسیار خوب عمل کرده است.

انتهای پیام/73004/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول