اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان ایلام:

آزادگان سرمایه‌هایی جاودانی هستند

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: آزادگان سرمایه‌هایی جاودانی هستند که برای حفظ دستاوردهای انقلاب تحمل سال‌ها اسارت را به جان خریدند.

آزادگان سرمایه‌هایی جاودانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار علی دولتی ظهر امروز در دیدار با دو آزاده سرافراز نیروی انتظامی اظهار داشت: دلاوری‌ها، صبوری‌ها و استقامت آزادگان که در راه دفاع از کشور اسلامی خود سال‌ها رنج اسارت و شکنجه‌های دشمن بعثی را به جان خریدند با هیچ زبانی قابل قدردانی نیست.

وی گفت: آزادگان متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی تازه و حیات بخش در همه ارکان کشور و ملت جاری هستند.

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: پیام و سیره آزادگان فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن بهره جست.

این فرمانده انتظامی اظهار داشت: در میان روزهای حماسی، خاطره‌انگیز و به یادماندنی تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی، 26 مرداد 1369 روز بازگشت سرافراز آزادگان عزیز به میهن اسلامی، روزی به یادماندنی و دلیل روشنی و محکم بر عزت و اقتدار ملت شهیدپرور ایران اسلامی است.

وی از آزادگان به عنوان رادمردانی یاد کرد که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب و دفاع از ارزش‌های اسلامی بر طبق اخلاص نهاده و با تحمل سخت‌ترین شرایط و شدیدترین تنگناها از باورهای دینی خود دست بر نداشتند.

این فرمانده انتظامی خاطر نشان کرد: آزادگان با صبر، استقامت و پایداری مثال‌زدنی خود عزت، افتخار و عظمت را برای ایران به ارمغان آوردند.

دولتی گفت: اگر چه چشمان آزادگان سرافراز در دوران اسارت به بند کشیده شد، اما هیچگاه، روح اندیشه و اراده بلند و راسخشان در بند اجانب و اسارت دشمنان نیفتاد.

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: سرگذشت آزادگان از برگ‌های زرین تاریخ گرانقدر انقلاب اسلامی ما محسوب می‌شوند.

وی اظهار داشت: آزادگان قهرمانان زنده و آیه‌های عزت و افتخار کشور بوده و تجلیل و تعظیم مقاومت و فداکاری آنان رسالت دائمی و خطیر نسل‌های دیروز، امروز و فردای جامعه اسلامی به شمار می‌روند.

سردار دولتی به همراه رئیس عقیدتی سیاسی و جانشین حفاظت اطلاعات انتظامی استان با "حمزه اسدی" و "سرحد محمدی" از آزادگان سرافراز نیروی انتظامی دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/2246/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول