اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

آزادگان اسوه صبر و استقامت هستند

امام جمعه شهرری با اشاره به 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان اسوه صبر و استقامت هستند.

آزادگان اسوه صبر و استقامت هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی فارس در جنوب استان تهران با اشاره به هشتم شوال سالروز تخریب مزار ائمه بقیع (ع) این اقدام قبیح را محکوم کرد و گفت: هشتم شوال سال 1344 هجری قمری پس از اشغال مکه، وهابیان به سرکردگی عبدالعزیز بن‌سعود روی به مدینه آوردند و پس از محاصره و جنگ با مدافعان شهر، سرانجام آن را اشغال و مأمورین عثمانی را بیرون کردند و به تخریب قبور ائمه بقیع و دیگر قبور هم چون، قبر ابراهیم فرزند پیامبر اکرم (ص)، قبر ام‌البنین مادر حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و قبر عبدالله پدر پیامبر و اسماعیل فرزند امام صادق (ع) شد و این اقدام قبیح نشان‌دهنده بغض و کینه این فرقه از اسلام ناب محمدی (ص) است.

امام جمعه شهرری پخش مستقیم جلسات بررسی صلاحیت وزاری پیشنهادی دکتر روحانی در مجلس شورای اسلامی را به‌تصویر کشیدن شکل دیگری از مردم سالاری دینی دانست و گفت: با این اقدام رسانه ملی جهانیان از شفافیت سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مطلع شدند.

وی ادامه داد: در این جلسه‌ها مردم ایران و جهان از مراحل بررسی و نقش کاندیداهای وزارتخانه‌ها مطلع شدند.

امام جمعه شهرری با اشاره به 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان اسوه صبر و استقامت هستند و با اقداماتی که هنگام ورود به میهن اسلامی انجام دادند به جهانیان نشان دادند همواره به ایران اسلامی عشق می‌ورزند و پای آرمان‌های انقلاب ایستاده و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

شاهچراغی بیان داشت: با پخش این جلسات همه از قانون‌گرایی، ولایت‌پذیری فراجناحی بودن و .... کاندیداهای وزارتخانه‌های دولت یازدهم که در حد مطلوبی در این جلسات بیان شد، مطلع شدند.

امام جمعه شهرری با اشاره به اوضاع کشور مصر از پیش‌بینی مقام معظم رهبری از اوضاع کشور مصر سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید سعید فطر این فجایع را پیش‌بینی کردند و این موضوع را به مردم مصر هشدار دادند. 

وی در ادامه بیش از 2 هزار کشته و زخمی را حاصل درگیری‌های خونین نظامیان مصر با مردم دانست و از علماء و بزرگان مصر خواست در میدان حضور یابند و با دعوت مردم به آرامش و آگاهی بخشی از وقوع حوادث فجیح‌تر جلوگیری کنند.

انتهای پیام/2462/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول