اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 12 تا 22 شهریورماه

نمایشگاه‌های پاییزه در کرمان برپا می‌شود

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: نمایشگاه‌های پاییزه از 12 تا 22 شهریورماه در سراسر استان کرمان برگزار می‌شود.

نمایشگاه‌های پاییزه در کرمان برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محسن سلاجقه ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار استان کرمان اظهار داشت: نمایشگاه پاییزه در شهر کرمان در پنج نقطه به صورت غیرمتمرکز برگزار می‌شود.

وی افزود: در کنار این نمایشگاه‌ها بعضی از فروشگاه‌ها در سطح شهر فروش فوق‌العاده دارند و فروشگاه‌هایی که قصد شرکت در طرح پاییز دارند باید اسامی خود را به مجامع صنفی خود ارائه کنند.

سلاجقه ابراز داشت: 100 غرفه در نمایشگاه پاییزه در شهر کرمان برپا می‌شود که 50 درصد آن غرفه‌ها توزیع مواد غذایی، 35 درصد پوشاک از جمله مانتو و لباس فرم مدارس و مابقی مربوط به اتحادیه کیف و کفش و لوازم‌التحریر است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه پاییزه شهر کرمان در پنج نقطه شهر کرمان از جمله اتحادیه کارمندان دولت در چهار راه نیکزاد، فروشگاه حاج‌خلیلی در چهارراه روشندلان، اتحادیه فرهنگیان خیابان نماز و... برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: نمایشگاه پاییزه همزمان و هماهنگ با شهر کرمان در یک تاریخ در شهرستان‌های استان برگزار و فقط کالاهای اعلام شده در این نمایشگاه عرضه می‌شوند.

محمدرضا خواجوئی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیرجان به ارائه گزارش از وضعیت قیمت کالاها در این شهرستان پرداخت و بیان داشت: در شهرستان سیرجان هیچ کمبودی از نظر کالا وجود ندارد.

وی متذکر شد: در روغن جامد نسبت به یک ماه گذشته 12.5 درصد کاهش قیمت داشته‌ایم و در شهرستان سیرجان در 6 قلم کالا ثبات قیمت داریم و در پنج قلم کالای دیگر نسبت به ماه گذشته افزایش قیمت وجود دارد.

خواجوئی با اشاره به اینکه مشکل در شهرستان سیرجان توزیع کالا توسط شرکت‌های پخش است، ابراز داشت: این شرکت‌ها به جای اینکه کالاها را در بین خرده‌فروشان پخش کنند آنها را به عمده فروشان تحویل می‌دهند و این سبب افزایش قیمت کالاها می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: به دلیل اینکه قیمت گوشت قرمز در هرمزگان بالاتر از سیرجان است و این گوشت از طریق استان هرمزگان به کشورهای عربی صادر می‌شود، سبب ایجاد مشکلاتی در زمینه گوشت قرمز در این شهرستان شده است.

انتهای پیام/80018/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول