اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پژوهش استانداری خراسان رضوی خبر داد

تمدید مهلت ثبت طرح‌ها در سامانه جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری خراسان رضوی از تمدید مهلت ثبت طرح‌های شرکت‌های دانش بنیان در سامانه جشنواره ملی علم تا عمل تا 5 شهریور خبر داد.

تمدید مهلت ثبت طرح‌ها در سامانه جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد عباسپور با بیان این که تاکنون 125 شرکت دانش بنیان اقدام به ثبت طرح‌های خود کرده‌اند، گفت: از این تعداد 98 طرح وارد سامانه، 81 مورد آن نهایی و 71 طرح به تصویب دبیرخانه مرکزی جشنواره رسیده است.

وی افزود: 17 طرح نیز دارای نواقصی بوده‌اند که تا پایان مهلت مقرر باید ثبت آن‌ها در سامانه تصحیح شود.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: داوری طرح‌های ثبت شده در سامانه از 8 شهریور در دستگاه‌های اجرایی استان آغاز می‌شود و 10 تا 12 شهریور کمیته داوران استانی جهت انتخاب هشت طرح برتر استانی در محل استانداری تشکیل جلسه می‌دهد.

وی بیان کرد: برای اعتراض به داوری‌های یک روز مهلت در نظر گرفته شده است و پس از رسیدگی به اعتراض‌های احتمالی، طرح‌ها به ترتیب امتیاز در سامانه کشوری به ثبت می‌رسد.

عباسپور روند ثبت طرح‌ها در سامانه را مطلوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با برگزاری نمایشگاه جشنواره در دهه دوم مهرماه در مصلای امام خمینی(ره)، شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان رضوی همچون سال‌های گذشته بتوانند مقام اول جشنواره را به خود اختصاص بدهند.

وی در ادامه از تلاش تمامی دانشگاه‌ها، مراکز رشد، پارک علم و فناوری، دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه شرکت‌های دانش بنیان تشکر کرد.

انتهای پیام/ح/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول