اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر فردا صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه هنرهای دستی هنرمندان شیرازی

فرهنگ‌سرای کتاب شیراز، عصر فردا یکشنبه اقدام به گشایش نمایشگاه هنرهای دستی مربیان و هنرجویان شیرازی می‌کند.

برگزاری نمایشگاه هنرهای دستی هنرمندان شیرازی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز، مدیر فرهنگ‌سرای کتاب این شهر اظهار داشت: در این نمایشگاه که ساعت 18 عصر فردا یکشنبه 27 مرداد ماه جاری در نگارخانه ملی شیراز گشایش می‌یابد، آثار 15 هنرجو و مربی فرهنگ‌سرای کتاب در زمینه چرم، بافتنی و سرمه به نمایش گذاشته می‌شود.

نرگس حسنی‌آزاد افزود: علاقمندان برای بازدید از آثار این نمایشگاه می‌توانند تا دوم شهریور ماه سال جاری هر روزه صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها نیز از ساعت 16 تا 20 به نگارخانه ملی واقع در باغ ملی شیراز در چهار راه حافظیه مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه که بازدید آن برای عموم علاقمندان آزاد است، آثار مربیان از جمله الهام عباسی، معصومه خرم نیا و نرگس رزاق منش به همراه هنرهای دستی هنرجویان سمیه مردانی، فاطمه کمالی، مریم دریانی، سمانه علیرضایی، مینا پورابراهیمی، منیرارزه، مرضیه یزدانی و مرضیه رجبی در زمینه چرم به نمایش گذاشته می‌شود.

حسنی آزاد گفت: همچنین در رشته بافتنی نیز هنرهای آمنه فهندژ، اعظم یعقوبی، معصومه دهقان و در زمینه سرمه نیز آثار معصومه خرم نیا به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/‌2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول