اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم عنوان کرد

اعزام مربیان قمی به دوره‌های مربیگری والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر کشور

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از اعزام مربیان قمی به دوره‌های مربیگری والیبال نشـستـه و بسکتبال با ویلچـر کشور خبر داد.

اعزام مربیان قمی به دوره‌های مربیگری والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر کشور

محمد پیروزمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: والیبال نشـستـه و بسکتبال با ویلچر از جمله رشته‌های ورزشی موفق جانبازان و معلولین قم به شمار می‌روند و در سال‌های اخیر افتخارات ارزشمندی برای ورزش قم کسب کرده‌اند.

وی ادامه داد: بسکتبال با ویلچر قم در سال 1389 توانست در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به مقام نایب قهرمانی دست یافته و با توجه به کسب این عنوان ارزشمند نخستین بار قم را در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور صاحب نماینده کند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم اضافه کرد: همچنین والیبال نشـستـه قم نیز در سال 1390 توانست در رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال نشـستـه باشگاه‌های کشور به مقام قهرمانی دست یافته و سهمیه حضور در لیگ برتر را به دست بیاورد.

وی ابراز داشت: نکته مهم‌تر این است که هم اکنون ورزشکاران هر دو رشته والیبال نشـستـه و بسکتبال با ویلچر به نمایندگی از قم در تیم‌های ملی والیبال نشـستـه و بسکتبال با ویلچر کشورمان نیز حضور دارند و آماده اعزام به رقابت‌های مهم برون مرزی می‌شوند.

پیروزمنش عنوان کرد: در حال حاضر دو والیبالیست توانمند جانباز و معلول قم عضو تیم ملی والیبال نشسته اعزامی به رقابت‌های پاراآسیایی سال 2013 هستند، ضمن اینکه یک ملی پوش نیز در ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی بسکتبال با ویلچر داریم.

وی در ادامه از اهمیت این هیئت به موضوع آموزش برای ورزشکاران و نیروی انسانی مرتبط با ورزش‌های جانبازان و معلولین خبر داد و افزود: با توجه به برگزاری دوره‌های آموزش مربیگری درجه‌ی دو در رشته‌های ورزشی والیبال نشـستـه و بسکتبال با ویلچر آقایان اگر شرایط فراهم شود مربیان قمی نیز در این دوره‌ها حضور خواهند یافت.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بیان کرد: در راستای اجرای تقویم ورزشی سال جاری، واحد آموزش فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین اقدام به برگزاری دوره‌های مربیگری کرده است و علاقمندان تا شانزدهم شهریور ماه فرصت دارند با مراجعه به هیئت‌های ورزشی سراسر کشور ضمن اطلاع از شرایط حضور، برای شرکت در دوره‌های یاد شده، اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی مهر ماه امسال برگزار خواهد شد و میزبان آن به زودی معرفی می‌شود، همچنین از برگزاری دوره آموزش مربیگری درجه دو در رشته‌های والیبال نشسته و دو میدانی بانوان خبر داد و افزود: این دوره‌های آموزشی شهریور ماه امسال برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/78002/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول