اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ورزش‌های روستایی قم خبر داد

اعزام ورزشکاران قمی به المپیاد ورزشی عشایر کشور

نایب رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان قم از اعزام ورزشکاران قمی به رقابت‌های المپیاد ورزشی عشایر کشور خبر داد.

اعزام ورزشکاران قمی به المپیاد ورزشی عشایر کشور

زهره فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: آخرین اعزام ورزشکاران عضو این هیئت به جشنواره حرکت و برکت بود که پیش از ماه مبارک رمضان به میزبانی هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان گیلان برگزار شد.

وی ادامه داد: برای هر اعزامی که قصد داریم به رقابت‌های کشوری انجام دهیم، با توجه به ورزشکاران مستعدی که در مناطق مختلف قم حضور دارند سعی می‌کنیم مسابقات انتخابی بین مدعی از بخش‌های تابعه برگزار کنیم تا یک تیم کامل راهی رقابت‌ها با حریفان از نقاط مختلف کشور شود.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان قم افزود: ورزشکاران روستایی و عشایر در شهرهای دستجرد، خلجستان، سلفچگان، قنوات و کهک زیر نظر هیئت‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی این شهرها به فعالیت می‌پردازند.

وی از برنامه‌ریزی برای اعزام ورزشکاران زیر پوشش هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان قم به المپیاد ورزشی عشایر کشور خبر داد و یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است این المپیاد به میزبانی شهرستان سمیرم استان اصفهان برگزار شود.

فلاح با بیان اینکه المپیاد ورزشی عشایر کشور پس از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد ابراز کرد: البته المپیاد ورزشی عشایر کشور قرار بود تیرماه امسال به میزبانی سمیرم برگزار شود که مشکلات مالی فدراسیون سبب شد این رقابت‌ها به این زمان موکول شود.

وی خاطرنشان کرد: این المپیاد ورزشی با شرکت نزدیک به 700 نفر از عشایر ورزشکار کشور در دو بخش آقایان و بانوان و به مدت سه روز برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در این رقابت‌ها در رشته‌های تیراندازی از روی اسب، کشتی با شال، دال پلان، سه‌گانه بانوان و پنج‌گانه آقایان برای کسب عناوین اول تا سوم هر رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان قم افزود: ورزشکاران زیرپوشش این هیئت در رشته‌های مختلف در هر دو بخش همگانی و قهرمانی فعال هستند و در سال‌های اخیر عناوین و موفقیت‌های زیادی از رقابت‌های کشوری کسب کرده‌اند.

وی از گسترش فضا و امکانات ورزش برای روستاییان قم در بخش‌های مختلف خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر تمام بخش‌های تابعه قم و همچنین بسیاری از روستاها از زمین روباز ورزشی و همچنین سالن سرپوشیده برخوردار هستند.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول