اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

30 مهرماه امسال برگزار می‌شود

نهمین جشنواره ملی قربان تا غدیر در خراسان جنوبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: نهمین جشنواره ملی قربان تا غدیر در خراسان جنوبی در تاریخ 30 مهرماه برگزار می‌شود.

نهمین جشنواره ملی قربان تا غدیر در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد مطهری‌فر بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به برگزاری جشنواره ملی قربان تا غدیر، اظهار داشت: این جشنواره در بخش‌های خوشنویسی، شعر، گرافیک و مقاله‌نویسی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را اتحاد و همدلی با تأسی از عید بزرگ قربان و الگوپذیری و شخصیت‌پردازی با تأسی از شخصیت و معارف امام علی(ع) برشمرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت:علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره آثار خود را تا ششم مهرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مطهری‌فر یادآور شد: همچنین نمایشگاه آثار برتر جشنواره همزمان با 28 و 29 مهرماه سال جاری در بیرجند برپا می‌شود.

وی از برگزاری سومین جشنواره ملی نقاشی خط و حروف نگاری رضوی همزمان با 18 شهریور ماه در بیرجند خبر داد و گفت: این جشنواره در دو بخش نقاشی خط و حروف‌نگاری برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: در بخش نقاشی خط 223 اثر و در بخش حروف نگاری 178 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

مطهری‌فر مهلت تمدید ارسال آثار به جشنواره را تا 27 مرداد ماه اعلام کرد و افزود: نتایج اولیه همزمان با دوم شهریور‌‌ماه اعلام می‌شود.

وی همچنین از برگزاری کارگاه‌های جشنواره در روزهای 16 و 17 شهریور‌ماه در بیرجند خبر داد.

برگزاری سومین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس در شهریورماه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: اختتامیه سومین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس همزمان با 4 شهریور ماه در قاین برگزار می‌شود.

مطهری‌فر اذعان داشت: در بخش فیلم 52 اثر در دو بخش مستند و داستانی چهار اثر در بخش ویژه 45 اثر در بخش فیلمنامه و 430 اثر از 61 شرکت کننده در بخش عکس به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

انتهای پیام/69008/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول