اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

برپایی عدالت با وعده و وعید دادن پشت میکروفون متفاوت است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برپایی عدالت با پشت میکروفون به مردم وعده دادن دو مقوله متفاوت است.

برپایی عدالت با وعده و وعید دادن پشت میکروفون متفاوت است

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری بعد از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شاخص‌های توزیع اعتبارات را باید بر اساس اطلاعاتی که مدیران می‌دهند تعیین کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز انتقاد از نوع اطلاعاتی که بعضا مدیران برای توزیع اعتبارات ارائه می‌دهند، ابراز کرد: برخی از این اطلاعات سؤال‌ برانگیز است و همخوانی با نوع نیازها ندارد.

صابری در ادامه عنوان کرد: برای این‌که عدالت در توزیع داشته باشیم فرصت 7 تا 8 ماهه‌ای به مدیران دادیم تا نیازهای مناطق را به درستی شناسایی کرده و آن‌گاه برای توزیع اعتبارات تصمیمی گرفته شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگر در گذشته به درستی و عادلانه عمل می‌کردیم مجلس و دولت الزام در قانون نمی‌گذاشتند و معنای آن عدم رعایت عدالت است که که در یک شهرستان بیش از 10 روستای بدون آسفالت داشته باشیم و در دیگری همه روستاها آسفالت شده باشند.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود در جمع اعضای شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برقراری عدالت با اینکه فلان مسئول هر میکروفونی را که گیر می‌آورد در آن از عدالت بگوید متفاوت است بلکه عدالت را باید در عرصه عمل به منصه ظهور رساند.

انتهای پیام/2571/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول