اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری انتخابات در محل اداره ارشاد آذربایجان‌شرقی صورت گرفت

انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره انجمن صنفی مدیران مسئول مطبوعات آذربایجان‌شرقی

اعضای جدید هیئت مدیره دومین دوره انجمن صنفی مدیران مسئول مطبوعات آذربایجان‌شرقی با برگزاری انتخابات در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص شدند.

انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره انجمن صنفی مدیران مسئول مطبوعات آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در انتخابات جدید این انجمن که با حضور نمایندگانی از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد پنج عضو اصلی و بازرسان این انجمن تعیین شدند.

بر اساس این انتخابات، سیدرضا علوی (سرخاب)، محمد امین خوش‌نیت (گلشن راز)، علی سعید آذر (سهیل)، محمدربانی (طرح نو) و خانم ژاله‌پور (تجارت و توسعه)، به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره انجمن صنفی مدیران مسئول مطبوعات و فرهاد باغشمال (آذرپیام) به عنوان بازرس اصلی و عارف گوزلی به عنوان بازرس علی البدل​ انجمن انتخاب شدند.

در ادامه، انتخابات داخلی در بین اعضای هیئت مدیره برگزار شد و بدین ترتیب علوی به عنوان رئیس، خوش‌نیت به عنوان نایب رئیس، سعید آذر به عنوان دبیر، ربانی به عنوان خزانه‌دار و ژاله‌پور به عنوان منشی انجمن برای دومین دوره فعالیت انجمن مدیران مسئول انتخاب شدند.

انتهای پیام/60001/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول