اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خمینی شهر:

وزیران جدید مدیران کارآمد را جارو نکنند

امام جمعه خمینی شهر گفت: دولت جدید با درایت و عقلانیت و تقوا عمل کند، وزرا در بدو ورود به وزارتخانه‌های خود از مدیران کارامد موجود استفاده کنند.

وزیران جدید مدیران کارآمد را جارو نکنند

به گزارش خبرنگار فارس از خمینی شهر، حجت الاسلام عباس رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: اگر مدیران با صلاحیت و کارامد در امور اجرائی فعالیت دارند، دولت جدید از توان این نیروها استفاده کند و مدیران لایق را از دولت خارج نکند و آنها را دور نریزد.

وی با تبریک به وزیران انتخاب شده دولت جدید که موفق به کسب رای اعتماد شدند گفت: نمایندگان مجلس در انتخاب وزرا خوب عمل کردند، صلاحیت وزرا به خوبی حلاجی شد.

وی خطاب رئیس جمهور و هیأت دولت جدید گفت: خیلی از امور  اجرائی کشور راکد مانده است، دولت جدید هرچه سریع‌تر به مسائل عقب مانده کشور رسیدگی کند، امروز ما شاهد تعطیلی امور اجرائی در کشور هستیم.

وی تصریح کرد: اگر مدیران دولت قبل ضعیف هستند، آنها را تغییر دهید و از مدیران قوی‌تر استفاده کنید و اگر نه از مدیران کار آمد برای مسئولیت اجرائی استفاده کنید.  

امام جمعه خمینی شهر با اشاره به اینکه شناخت و تسلط مدیران جدید به امور نیاز به یک سال زمان دارد گفت: تغییر همه مدیران و مجموعه دولت یک روش غلطی است که درگذشته مشاهده شده است.

وی با اشاره به سالروز جهانی مسجد گفت: مردم قدر و جایگاه مساجد را بدانند  و اجازه ندهند مساجد ما خلوت شود، مردم، مساجد را محور برگزاری برنامه‌های خود کنند. 

امام جمعه خمینی شهر گفت: مساجد راکد باید زنده و احیا شوند، مردم در مساجد از انقلاب و نظام در مقابل دشمنان ایستادگی و دفاع کردند.

انتهای پیام/2301/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول