اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سوسنگرد:

رئیس جمهور خوزستان را دریابد / انتخاب مدیران استان بر اساس رابطه است نه ضابطه

امام جمعه سوسنگرد گفت: امیدواریم رئیس جمهور جدید و وزرای کابینه وی برای رسیدگی بیشتر به استان خوزستان و شهرهای مختلف آن حمایتی مضاعف کنند.

رئیس جمهور خوزستان را دریابد / انتخاب مدیران استان بر اساس رابطه است نه ضابطه

حجت‌الاسلام احمد ساری اصل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوسنگرد اظهار کرد: استان خوزستان و مردم آن دیرزمانی ا‌ست که با محرومیت دست و پنجه نرم می‌کنند و با وجود همه کاستی و کمبودها اما همچنان دست از تلاش برای عمران و آبادانی منطقه و استان خود برنداشته‌اند.

وی افزود: خوزستانی‌ها با وجود عدم برخورداری از نعمات و برکات این استان اما همچنان در تلاشند بخش‌های مختلف استان را رو به تعالی و پیشرفت سوق دهند.

امام جمعه سوسنگرد تصریح کرد: به جرات باید گفت متاسفانه انتخاب مدیران استانی بر اساس رابطه‌ها تعیین می‌شود و ضابطه، لیاقت و دیانت مدیران اجرایی در این خصوص نقش موثری ندارد.

وی بیان کرد: این روند برخلاف قانون اساسی، منویات امام راحل و مقام معظم رهبری بوده و مسئولان باید این امر را مدنظر داشته باشند.

ساری اصل همچنین عنوان کرد: امیدواریم رئیس جمهور جدید و وزرای کابینه وی برای رسیدگی بیشتر به استان خوزستان و شهرهای مختلف آن حمایتی مضاعف کنند و با توجه به استعداد و ظرفیت‌های موجود در این استان، برای محرومیت‌زدایی خوزستان اقدام کنند.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول