اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان:

نظارت بر حسن اجرای تعهدات ضروری است/ لزوم ارائه عملکرد سه ماهه توسط مدیران

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیران باید بر حسن اجرای تعهدات تاکید داشته باشند.

نظارت بر حسن اجرای تعهدات ضروری است/ لزوم ارائه عملکرد سه ماهه توسط مدیران

به گزارش خبرنگار فارس از زاهدان، عباس نخعی بعد ‌از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در استانداری با بیان اینکه بودجه امسال انقباضی‌تر از سال گذشته است، اظهار داشت: متاسفانه پس از گذشت پنج ماه از ابتدای سال، اکنون دستور‌العمل بودجه سال 92 به استان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم امسال اعتبارات 100 درصد اختصاص بابد، افزود: شرایط سختی در کشور حاکم است، دشمن لحظه به لحظه بر تحریم‌ها می‌افزاید، سال گذشته را با همه مشکلات و شرایط دشوار به خوبی به پایان رساندیم، امیدواریم سال‌جاری نیز با همت و مدیریت و همکاری همه مسئولان به خوبی به پایان برسد.

نخعی نظارت دستگاه‌ها بر اجرای تعهداتشان را ضروری دانست و گفت: یکی از مواردی که به شدت تاکید می‌شود، نظارت بر حسن اجرای تعهدات است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار سیستان‌و‌بلوچستان ادامه داد: اگر در سیلی که در جنوب استان اتفاق افتاد کوتاهی‌های گذشته نمی‌بود چه بسا خسارت‌ کمتری به زیربناهای منطقه وارد می‌آمد، متاسفانه سال گذشته شاهد نقص‌هایی در بازدید از پروژه‌ها بودیم.

وی بر ضرورت ارسال گزارشات عملکرد در موعد مقرر تاکید کرد و ادامه داد: تمامی دستگاه‌ها ملکفند در سال‌جاری گزارش عملکرد خود را هر سه ماه به معاونت برنامه‌ریزی تسلیم کنند.

عضو شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان با اظهار امیدواری از تخصیص به موقع و حداکثری اعتبارات استان، ابراز داشت: استانداری باز هم پیگیر خواهد بود تا مانند سال گذشته شرایط دشوار را به خوبی پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام75004/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول