اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درد دل استاندار با نخبگان بوشهری؛

بعضی مدیران پست‌ها را غصب کرده‌اند/ برخی مسئولین هزینه‌های مدیریت را نمی‌پردازند

فریدون حسنوند در نشست با تعدادی از نخبگان بوشهری در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی از دلایل عدم توسعه و مشکلات بوشهر گفت.

بعضی مدیران پست‌ها را غصب کرده‌اند/ برخی مسئولین هزینه‌های مدیریت را نمی‌پردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند از بدو حضورش در بوشهر با شعار تلاش برای حل مشکلات بوشهر و تسریع در روند توسعه این استان وارد عمل شده بود و در سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های مختلف هم دلیل عمده مشکلات بوشهر را از سوی نیروهای خودی عنوان می‌کرد.

وی در نشستی که به همت پایگاه خبری تحلیلی 20 برگزار شده بود بازهم در بین نخبگان بوشهری درد دل کرده و از دلایل عمده توسعه بوشهر سخن گفت.

استاندار بوشهر گفت: نخستین کاری که در بوشهر به دنبال‌ آن بودم آرامش نسبی در استان بوشهر بود چرا که برخی اختلافات و جنجال‌های سیاسی در استان بوشهر روح و روان جامعه را مکدر کرده بود.

حسنوند با بیان اینکه به دنبال ایجاد آرامش در استان بودیم، تصریح کرد: احساسم این بود که نگاهم باید به ترمیم کادر مدیریتی استان باشد و اگر این امر محقق نشود نمی‌توانم شعارهایم را عملی کنم.

وی اضافه کرد: در تغییر مدیریت‌ها به دنبال تغییر افراد نبودم بلکه به دنبال تغییر نگاه بودم، در این بین مقاومت‌های زیادی صورت می‌گرفت که الان هم این مقاومت‌ها وجود دارد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: کسی منکر ظرفیت‌ها، سابقه فرهنگی، مدیران و نخبگان این استان نیست، پس چرا ما ناراحت و نگران بوشهر هستیم؟

حسنوند تاکید کرد: بخش زیادی از بهترین مردمان کشور در استان بوشهر زندگی می‌کنند و مردم این استان کمترین مشکل را پس از پیروزی انقلاب برای نظام داشته‌اند و بیشترین دفاع هم از کشور کردند.

استاندار بوشهر افزود: اشکالات موجود در استان بوشهر مربوط به گروه‌های خاص و جمع‌های کاملا محدود است که کمتر از انگشتان دست هستند.

وی گفت: برای تسریع در روند توسعه استان بوشهر قبل از رای‌گیری نمایندگان مجلس برای انتخاب وزرا، با 10 وزیر پیشنهادی مذاکراتی داشتم که خوشبختانه هر 10 وزیر رای اعتماد گرفتند.

حسنوند اضافه کرد: برخی افرادی که در استان بوشهر مسئولیت دارند هزینه مدیریت را نمی‌پردازند اگر مدیر هزینه ندهد بودنش ضرر دارد و این موضوع یکی از مشکلات مهم استان است.

استاندار بوشهر اظهار داشت: برخی مدیران در استان بوشهر جای خودشان نیستند و پست‌ها را غصب کرده‌اند.

انتهای پیام/66006/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول