اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر:

ملایر 120 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر از وجود 120 آزاده سرافراز در شهرستان ملایر خبر داد.

ملایر 120 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، اسماعیل حمزه‌لویی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر اظهار داشت: شهرستان ملایر به عنوان یکی از شهرستانهای پیشرو در اعزام رزمندگان به دفاع مقدس از روزهای اول جنگ نقش مهمی در هشت سال دفاع مقدس داشته است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ملایر یک هزار و 100 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است افزود: ما امروز افتخار می‌کنیم که بسیاری از سرداران، فرماندهان و امیران در جنگ تحمیلی از شهرستان ملایر بودند و نامشان همچون نگینی بر تارک کتاب انقلاب و شهرستان ملایر می‌درخشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر به وجود 2 هزار و 80 جانباز در شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: این شهرستان 120 آزاده سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور عنوان داشت: 26 مرداد ماه سال 69 یادآور ورود الماس‌های درخشانی است که بعد از سال‌ها تحمل رنج و اسارت قدم بر خاک میهن گذاشته و چشمان ملت ایران را روشن کردند.

حمزه‌لویی گفت: روز 26 مرداد یکی از شیرین‎‌‌ترین و خاطره انگیزترین روزهای انقلاب اسلامی در کام ملت است.

وی ادامه داد: در این روز ایران اسلامی میزبان آزادمردانی بود که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند مجاهدت و استقامت ورزیدند و توانستند بعد از سالها رنج و شکنجه با وجود دردهای جسمانی روحیه خود را حفظ  کرده و مردانگی خود را مضاعف کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر تصریح کرد: امروز تکریم آزادگان باعث ترویج روحیه شجاعت و مقاومت در جامعه خواهد شد و ادامه راه این عزیزان تداوم راه استقامت است.

وی گفت: وقتی آزادگان خاطرات خود را بیان می‌کنند عشق به امام و انقلاب در لابلای خاطراتشان موج می‌زند و همین عشق و ارادت باعث شد تا آنها بتوانند تمام سختی‌ها را در اسارت تحمل کرده و به عنوان سفیران آزادگی بعد از سال‌ها به آغوش وطن بازگردند.

حمزه‌لویی افزود: امروز وظیفه نسل جوان الگوگیری از این اسطوره‌های ارزشمند است که باید با ادامه راه شهدا، جانبازان و آزادگان خود را در برابر دشمن به کمین نشسته بیمه کنند و از این گنجینه‌های ارزشمند بهره‌مند شوند.

وی ابراز داشت: خدمات درمانی، رفاهی، آموزشی و تحصیلات تکمیلی در مراکز آموزش عالی، خدمات مسکن و استخدامی برای آزادگان و خانواده‌هایشان از برنامه‌های بنیاد شهید برای آزادگان بوده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر از گلباران و عطرافشانی مزار شهدای آزاده و متوفی در بهشت هاجر ملایر با حضور مسئولان و خانوادهای معظم شهدا همزمان با 26 مرداد در ملایر خبر داد.

وی در ادامه سرکشی و تجلیل از آزادگان و خانواده‌های آنها با حضور در منازل این عزیزان را از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید ملایر در این روز برشمرد.

حمزه‌لویی خاطرنشان کرد: سخنرانی یکی از روحانیون قبل از خطبه‌های نماز جمعه با موضوع آزادگان و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی در این روز برای خانواده‌هایشان از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید ملایر همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی است.

انتهای پیام/89013/س40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول