اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

آزادگان نمونه‌های برجسته معتقدان به ولایت فقیه هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی آزادگان را اسوه‌های ایثار و مقاومت و نمونه‌های برجسته معتقدان به ولایت فقیه دانست.

آزادگان نمونه‌های برجسته معتقدان به ولایت فقیه هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس انسان‌های بزرگی را به انقلاب اسلامی و جهان معرفی کرد که شهدا و آزادگان از جمله این انسان‌های بزرگ هستند.

وی اظهار داشت: شهدا، جانبازان و ایثارگران در طول دوران هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی و شهامت از همه عزت و آبروی انقلاب و اسلام دفاع کرده و در این راه جان و هستی خود را فدا کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با تأکید بر اینکه آزادگان نماد مقاومت و پایداری انقلاب اسلامی هستند، بیان داشت: آزادگان با الگوگیری از اسرای دشت کربلا، در برابر فشارهای دشمنان بعثی مقاومت و ایستادگی کرده و به اسوه‌های صبر و مقاومت و پیام آوران فرهنگ عاشورایی تبدیل شدند.

هنرمند ادامه داد: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بیش از 40 هزار آزاده در زندان‌های مخوف صدام بودند که رنج و سختی زیادی را در راه میهن و دین متحمل شدند و عده‌ای زیر بار فشارها به درجه رفیع شهادت نائل شده و عده‌ای نیز جانباز شدند.

وی متذکر شد: آزادگان در تحمل سختی‌ها تا جایی پیش می‌رفتند که افسران ارشد عراق را به تعجب وا می‌داشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان اینکه آزادگان باید حماسه‌های دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهند، اذعان داشت: تمامی آزادگان مسئولیت دارند حماسه‌هایی که در دوران دفاع مقدس گذشته است را به نسل جوان انتقال دهند.

وی، برگزاری مراسم تجلیل از آزادگان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستان‌ها را بخشی از برنامه‌های سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در این استان عنوان کرد.

انتهای پیام/87003/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول