اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش آمل:

500 کلاس درس در آمل از فناوری‌های نوین بهره‌مند شدند

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره آموزش و پرورش آمل گفت: 500 کلاس درس در شهرستان آمل از فناوری‌های نوین آموزشی بهره‌مند شدند.

500 کلاس درس در آمل از فناوری‌های نوین بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، ابراهیم پرسیان صبح امروز در دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان این شهرستان با اشاره به اینکه تمامی نیروهای شاغل در این اداره باید دوره‌های ضمن خدمت آموزشی را بگذرانند، اظهار داشت: در این دوره‌های انتقال تجربه‌ها و بررسی محتوا و روش تدریس مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نظام رتبه‌بندی فرهنگیان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تاکید کرد: افزایش توانمندی علمی و آموزشی فرهنگیان و بهره‌مندی از فناوری‌های روز علمی و پژوهشی و تلاش در حوزه تحقیق از ویژگی‌های مهم این نظام رتبه‌بندی است.

این مسئول با بیان اینکه معلمان دوره ابتدایی باید بر نقش خود در تاثیر ویژه بر دانش‌آموزان آگاه شوند، بیان داشت: معلمان به عنوان الگویی برای دانش‌آموزان هستند و باید این امر مورد توجه معلمان قرار گیرد تا بتوانند تاثیرات مناسبی بر دانش‌آموزان داشته باشند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع نیروی انسانی آموزش و پرورش آمل با اشاره به اینکه میزان تاثیرپذیری دانش‌آموزان از معلمان در دوره ابتدایی بیشتر است، گفت: این دانش‌آموزان باید در جهت‌های صحیح هدایت شوند.

وی با بیان اینکه معلمان باید به روش‌های روز تدریس و استفاده از فناوری‌های نوین مجهز باشند، یادآور شد: هوشمندسازی و تجهیز به فناوری‌های نوین 500 کلاس درس در این شهرستان در راستای همین امر برنامه‌ریزی شده است.

پرسیان با تاکید بر اینکه آموزش به روز معلمان نیز باید همگام با این توسعه باشد، تصریح کرد: معلمان علم و دانش روز خود را باید افزایش دهند.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت را در راستای افزایش کارآیی و به روزرسانی معلمان مهم ارزیابی کرد و افزود: این دوره‌ها برای تمام فرهنگیان پیش از آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود. 

انتهای‌پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول