اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز به روی صحنه می‌رود

نمایش «وقتی صدای سوت می‌آید سرت را بدزد» در زنجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: نمایش «وقتی صدای سوت می‌آید سرت را بدزد» از امروز در شهر زنجان به روی صحنه می‌رود.

نمایش «وقتی صدای سوت می‌آید سرت را بدزد» در زنجان

یحیی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نمایش «وقتی صدای سوت می‌آید سرت را بدزد» طی هفته جاری در شهر زنجان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای نمایش «وقتی صدای سوت می‌آید سرت را بدزد» از 26 مرداد ماه سال‌جاری در زنجان آغاز و تا 31 مرداد ماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این نمایش در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) به روی صحنه می‌رود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه نمایش «وقتی صدای سوت می‌آید سرت را بدزد» به کارگردانی اصغر محمدی در شهرستان زنجان تهیه و تولید شده است، اضافه کرد: محمود میناخانی، بهزاد سعیدی و نسرین محمدی از بازیگران این نمایش محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مهدی صالح‌یار نویسنده این نمایش و بهزاد سعیدی دستیار کارگردان آن است، ادامه داد: کلثوم همتی طراح لباس و لیلا همتی نیز طراح صحنه آن به شمار می‌روند.

امیری با بیان اینکه موضوع اصلی نمایش «وقتی صدای سوت می‌آید سرت را بدزد» صلح بوده است، یادآور شد: این نمایش زشتی‌های جنگ را با زبان طنز و کمدی به صحنه می‌کشد.

وی با اشاره به اینکه کار آماده‌سازی نمایش «وقتی صدای سوت می‌آید سرت را بدزد» از چهار ماه گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: این نمایش به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی به روی صحنه می‌رود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان افزود: علاقه‌مندان می‌توانند هر روز ساعت 18 عصر برای تماشای این نمایش به فرهنگسرا مراجعه کنند.

وی در ادامه به تشکیل نخستین جلسه کمیته تقویت همبستگی و هویت ملی و مقابله با واگرایی‌های قومی و مذهبی در شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: این کمیته زیر مجموعه طرح تحول اجتماعی استان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/73006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول