اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی:

وزارت ارشاد خبرنگاران را به عنوان چشمان تیزبین جامعه فرهنگی ببیند

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به خبرنگاران به عنوان چشمان تیزبین جامعه فرهنگی بنگرد.

وزارت ارشاد خبرنگاران را به عنوان چشمان تیزبین جامعه فرهنگی ببیند

قاسم عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به 17 مردادماه روز خبرنگار اظهار کرد: لازمه هر تصمیم‌گیری جدید داشتن اطلاعات به موقع است و خبرنگاران به خوبی می‌توانند این اطلاعات را در اختیار تصمیم‌گیران قرار دهند.

وی تصریح کرد: یکی از عوامل موثر در پیشگیری به موقع از اقدامات سوء دشمنان دسترسی به اطلاعات و اخبار جدید است که رسانه‌ها می‌توانند این اخبار را در اختیار افراد قرار دهند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افرادی که در مطبوعات فعالیت می‌کنند همواره به دنبال جستجوی زوایای پنهان مسائل هستند، خاطرنشان کرد: خبرنگاران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با اطلاع‌رسانی به موقع و شفاف‌سازی اخبار و اطلاعات در مواقع ضروری به یاری انقلاب آمده و در صحنه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

عزیزی با تاکید بر اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید خبرنگاران را به عنوان چشمان تیزبین جامعه فرهنگی ببیند، اضافه کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم باید در طول ماه نشست‌های مشترک با خبرنگاران داشته باشد و اهداف فرهنگی کشور را از طریق خبرنگاران پیگیری کنند.

وی ادامه داد: خبرنگاران نیز باید پیام‌رسان خوبی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند و اخبار و اقدامات این وزارتخانه را به درستی در اختیار مردم قرار دهند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خبرنگاران به عنوان عوامل وزارت ارشاد می‌توانند در اطلاع‌رسانی و نهادینه کردن ارزش‌ها در جامعه و همچنین جلوگیری از بدعت‌ها و انحراف‌ها نقش‌آفرین باشند.

انتهای پیام/87001/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول