اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای سلامت کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد

صابری: برخی مدیران به دنبال صدا و سیمای بله قربان‌گو هستند / بهداشت مردم قربانی سوء مدیریت‌ها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از صدا و سیما گفت: چنان توقع مدیران را بالا برده‌اید که برخی از آن‌ها فقط صدا و سیمای بله‌قربان‌گو را می‌پسندند.

صابری: برخی مدیران به دنبال صدا و سیمای بله قربان‌گو هستند / بهداشت مردم قربانی سوء مدیریت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نشست شورای بهداشت و سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز برگزار شد که در آن مطالب مختلفی گاه با حواشی میان مدیران دستگاه‌ها رد و بدل گردید.

به گزارش فارس، اهم موضوعاتی که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت در زمینه مشکلات بهداشتی در این استان بود و البته یک طرح مهم تصویبی هم داشت که در آن طرح جامع سلامت استان مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

در این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتقادات شدیدی را متوجه برخی دستگاه‌ها کرد و البته گلایه‌هایی را هم از مردم داشت.

به گزارش فارس، سید حسین صابری در این نشست اظهار داشت: شاید برخی ندانند اما در همین نشست می‌گویم که در سطح برخی از شهرهای این استان همراه با آب‌های سطحی در کانال‌های آب، فاضلاب انسانی روان است.

وی گفت: این وضعیت خطرناک نه در زیلایی و بهمئی و چرام بلکه در پشت استانداری و در پایتخت طبیعت ایران وجود دارد.

مسئول ارشد استانی و رئیس شورای سلامت این استان با لحنی به شدت انتقادآمیز از دستگاه‌هایی که بی‌مبالاتی می‌کنند، تصریح کرد: از صدا و سیما انتظار بیشتری داریم اما متاسفانه برخی مدیران به دنبال صدا و سیمای بله قربان‌گو هستند.

وی رسالت رسانه را بالاتر از این‌ها دانست و گفت: علی‌رغم این که همه کارهای صدا و سیما را می‌پسندم ولی در زمینه انتقاد از دستگاه‌های ضعیف و عدم انعکاس نقاط ضعف آن‌ها گلایه‌مندم.

صابری ادامه داد: وقتی مدیران از خود همت به خرج نمی‌دهند باید در وسط خیابان‌های شهرها هر کسی برای خود کار و کاسبی ایجاد کند و بهداشت مردم این‌گونه به خطر افتد.

وی تصویب طرح جامع سلامت را ضروری دانست و گفت: وقتی این طرح تصویب شد لازم است همه مشکلات بهداشتی استان را رسیدگی کنند تا از وضعیت بد کنونی نجات یابیم.

صابری با ذکر این مطلب که ما غیر بومی‌ها چند صباحی بیشتر در این استان نخواهیم ماند و شما مدیران بومی می‌مانید و مشکلاتی که برای مردم حل نشده باقی می‌ماند، خاطرنشان کرد: کارها را به هم واگذار نکنید و توپ را در زمین یکدیگر نیاندازید که مشکلات این گونه برطرف نمی‌شود.

انتهای پیام/82008/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول