اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 252 میلیارد ریال محقق می‌شود

اجرای 61 پروژه زیربنایی در شهر برازجان

فرماندار دشتستان از اجرای 61 پروژه زیربنایی در شهر برازجان با بیش از 25 میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

اجرای 61 پروژه زیربنایی در شهر برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی پروژه‌های عمران شهری برازجان اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم و تأثیرگذار در سطح کشور بوده و تلاش برای رشد و توسعه این شهرستان و همه بخش‌ها و شهرهای آن امری لازم است.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: در سال‌های قبل کارهای بسیار زیادی در تمامی مناطق شهری و روستایی شهرستان دشتستان صورت گرفته، ولی این کارها در حد و لیاقت این شهر نیست و باید بیش از گذشته و مؤثرتر از قبل کار شود.

خرمی بیان داشت: توسعه زیرساخت‌های شهری دشتستان از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که مسئولان این شهرستان مدنظر دارند و با همکاری و مساعدت مدیریت ارشد استان در این زمینه شاهد حصول نتایج ارزشمندی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در برنامه‌های توسعه شهری برازجان در سال جاری اجرای 61 پروژه عمران شهری در دستور کار مدیران شهرستان قرار دارد که اجرای این طرح‌ها بر اساس نیازها و دغدغه‌های برازجان بوده و در رشد شهری مرکز دشتستان موثر خواهد بود.

این مسئول با اشاره به مشارکت 17 دستگاه اجرایی در پروژه‌های عمران شهری برازجان اذعان دشت: در حوزه شهری 30 پروژه و طرح عمرانی توسط شهرداری برازجان اجرا می‌شود و 17 نهاد و ارگان دیگر اجرای 31 پروژه عمرانی در حوزه شهری را بر عهده دارند.

فرماندار دشتستان در خصوص اعتبارات حوزه عمران شهری برازجان در سال 92 خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمران شهری برازجان در سال جاری با اعتباری قریب به 252 میلیارد ریال اجرایی می‌شود و در این راستا از تمام توان بهره خواهیم برد.

خرمی ابراز داشت: برازجان از شهرهای پرجمعیت و مهاجرپذیر شهرستان دشتستان بوده و رشد جمعیت این شهر در سال‌های اخیر نیاز این شهر به اجرای پروژه‌های متعدد در حوزه عمران شهری را به‌طور خاصی افزایش داده است.

انتهای پیام/2452/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول