اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس در گفت‌وگو با فارس:

وزرای پیشنهادی تکلیف خود را با فتنه 88 مشخص کنند

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: وزرای پیشنهادی دولت یازدهم باید به طور روشن و شفاف موضع خود را نسبت به فتنه 88 مشخص کنند.

وزرای پیشنهادی تکلیف خود را با فتنه 88 مشخص کنند

مجید جلیل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: با تحقق حماسه سیاسی شاهد اقتدار و عزت بیش از پیش ایران اسلامی در داخل و خارج از کشور شدیم و این موضوع نوید روزهای درخشان‌تری را برای نظام می‎دهد.

وی با اشاره به آغاز به کار دولت یازدهم، افزود: دولت یازدهم کار خود را با جدیت آغاز کرده و امید می‎رود با تشکیل یک کابینه قوی و کارآمد بتواند بستر لازم را برای تحقق حماسه اقتصادی در کشور فراهم کند.

جلیل تصریح کرد: امروز دومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه یازدهم است و نمایندگان مجلس با تلاش و جدیت بالایی این موضوع را پیگیری می‎کنند.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با فتنه 88، خاطرنشان کرد: ایشان همواره در سخنرانی‌های خود خطر اهالی فتنه را با تعابیری از جمله اینکه فتنه‌گران کشور را به لبه پرتگاه بردند گوشزد کرده‌اند.

جلیل افزود: برهمین اساس حفظ هوشمندی نسبت به فتنه 88 هنوز دارای اهمیت بالایی است و باید در انتخاب وزرای پیشنهادی به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

وی، میزان سنجش وزرای پیشنهادی را سخنان مقام معظم رهبری دانست و گفت: در ارزیابی و سنجش هر یک از وزرای پیشنهادی تلاش می‎شود تا سخنان و معیارهای مقام معظم رهبری به طور کامل لحاظ شود.

جلیل تصریح کرد: بر همین اساس وزرای پیشنهادی باید به طور شفاف و صریح موضع خود را نسبت به فتنه 88 مشخص کنند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ یک از وزرای پیشنهادی مصداق فتنه‌گری نیست، اظهار کرد: برای ما این مهم است که  وزرای پیشنهادی تکلیف و موضع خود را هر چه سریع‌تر نسبت به رهبران و جریانات فتنه مشخص کنند.

انتهای پیام/68004/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول