اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

وزرای صالح بین خود و فتنه 88 مرزبندی قائل می‎شوند

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس گفت: وزرای پیشنهادی دولت یازدهم مرزبندی خود را با جریان فتنه 88 مشخص کنند.

وزرای صالح بین خود و فتنه 88 مرزبندی قائل می‎شوند

سعید زمانیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: لازمه تحقق حماسه سیاسی تشکیل یک کابینه توانمند و متعهد است و در انتخاب وزرای پیشنهادی باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

وی با بیان اینکه مجلس با رویکرد مثبت و با دقت نظر برنامه‌های ارائه شده ازسوی وزرا را بررسی  می‌کند، گفت: تمام تلاش نمایندگان مجلس این است که کابینه قوی و کارآمدی برای پیشبرد امور کشور انتخاب شود.

زمانیان، کمک به دولت را مهمترین رویکرد مجلس برای رفع مشکلات کشور دانست و تصریح کرد: رویکرد مجلس کمک به دولت برای رفع مشکلات در همه زمینه‌ها به خصوص در عرصه اقتصادی است و امید می‎رود با همکاری و تعامل سازنده این مشکلات معیشتی مردم هرچه سریع‌تر برطرف شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، تجربه و تخصص را نقطه قوت کابینه دولت روحانی دانست و گفت: بسیاری از وزرای پیشنهادی از تجربه و تخصص خوبی در حوزه‌های مربوطه برخوردار هستند.

زمانیان بر ضرورت اعلام برائت وزرای پیشنهادی از فتنه 88 تاکید کرد و افزود: کابینه دولت یازدهم باید با حفظ اعتدال‌گرایی در راستای اهداف متعالی نظام و انقلاب گام بردارد و بین خود و فتنه 88 مرزبندی قائل باشند.

وی در رابطه به رای اعتماد به وزیر پیشنهادی  کشور، رحمانی فضلی را یکی از انتخاب‌های خوب دکتر روحانی برای تصدی این وزارتخانه عنوان کرد.

زمانیان در رابطه با رای اعتماد نمایندگان به رحمانی فضلی، تصریح کرد: با توجه به سوابق و برنامه‌های ارائه شده از سوی ایشان اکثریت نمایندگان مجلس نظر مساعدی نسبت به وزیر پیشنهادی داشته و به احتمال بسیار زیاد وی با رای قابل قبولی وزیر کشور در دولت یازدهم شود.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: وزارت کشور رکن اصلی تشکیل دولت در استان‌هاست و با شناختی که از رحمانی فضلی دارم ایشان توانایی لازم برای برنامه‌ریزی، ایجاد اعتماد و اعتدال در تمام سطوح مدیریتی در این وزارتخانه را دارا است.

انتهای پیام/68004/خ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول