اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

اجازه تکرار فتنه 88 را نخواهیم داد

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اجازه تکرار فتنه 88 را نخواهیم داد.

اجازه تکرار فتنه 88 را نخواهیم داد

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: انقلاب اسلامی نهضتی بود که تولد جدید اسلام ناب را رقم زد و زمینه‌ساز و بستر‌ساز نعمت ظهور شد‌.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در سایه رهبری بی‌نظیر ولایت فقیه ملتی را در خود پرورانده است که هرگز از مقاومت وقیام خسته نشده ‌و 35 سال است در دفاع از مقاومت و ملت فلسطین آخرین جمعه رمضان را به صحنه می‌آید و خداوند را به خاطر این عبادت و فرصت بزرگ شکرگذاریم.

حاج‌صادقی با بیان اینکه عبادت شما در روز قدس از بقیه عبادت‌ها کمتر نیست، افزود: یقین بدانید آنچه را که خدا در ماه مبارک رمضان با روزه داری و شب زنده داری به مؤمنانش عطا می‌کند بیش از آنچه که امروز شما دریافت می‌کنید، نخواهد بود زیرا شما با حرکت و تلاش و حضور و بصیرت خود در صحنه‌ها نشان دادید که وفادار به اسلام ناب هستید.

وی تصریح کرد: مردم نشان دادند آن مشکلی را که علی ابن ابی طالب (ع) داشت و به خاطر آن مشکل نتوانست نظام ولایی خود را حتی یک دقیقه نگه بدارد مردم امروز ندارند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد : علی ابن ابی طالب (ع) در فراق شما بسیجیان سنگرنشین اسلام ناب آنچنان دست به دعا بلند کرد که گفت خدایا این مردم علی را نمی‌خواهند و علی را از این‌ها بگیر و درود خدا بر شما که رهبر شما، فرزند آن علی می‌فرماید از شما مردم هر چه تقدیر شود و هر چه به پیشگاه الهی شکر خدا را به خاطر وجودتان انجام دهیم باز هم کم است.

حاج صادقی خطاب به مسئولانی که این روزها، روزهای پایانی مسئولیتشان است و به افرادی که از امروز و فردا مسئولیتشان را شروع می‌کنند، خاطرنشان کرد: شکر نعمت امت اسلامی به خدمتگزاری هر چه بیشتر این مردم است. شکر هر نعمتی ادای حق آن نعمت است و شکر نعمت این امت نوکری و خدمتگزاری به ملت است.

وی گفت: آنچه که مردم در هوای گرم با زبان روزه در راهپیمایی گفتند چه تبری‌ها و مرگ بر .... گفتن‌ها ،  همه ذکر الله بود .

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی با اشاره به غده سرطانی خطرناک عالم اسلام که سابقه دشمنی او با اسلام و بشریت و انسانیت طولانی است، گفت: یهود و گروه اقلیتی که او را اداره می‌کند داستان عجیبی دارد، داستان بنی اسرائیل در قرآن اگر 9 بار مطرح می‌شود به خاطر آن است که دست‌های بزرگی در این داستان وجود دارد‌.

وی تأکید کرد: آنچه امروز به مسلمان‌ها عزت داده است مقاومت بچه‌های حزب‌الهی فلسطین، لبنان و سوریه است که البته همه آنها شاگرد مکتب مقاومت ایران و جوانان و بسیجیان ایرانی هستند‌.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شکر نعمت نظام الهی دفاع از نظام ولایی است، افزود: مادامی که اهل این حرکت باشید بدانید نصر خدا هم می‌آید و اگر کوتاه بیاییم و قدر شناس نعمت نباشیم خداوند می‌فرماید با شما همان می‌کنم که با بنی اسرائیل کردم .

وی بیان کرد: برای سعادت یک راه و یک گزینه بیشتر نداریم و آن گزینه مقاومت است، گزینه قدرشناسی نعمت خدا و ادامه راه امام و انقلاب است تا آن زمان که این پرچم به دست صاحب اصلی خود برسد‌. 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز اسلام آنچنان اقتداری یافته است که رهبر جهان اسلام فریاد می‌زند اگر کوچکترین خطایی از رژیم غاصب سر بزند تل آویو با خاک یکسان می‌شود و این را باید گفت که تمام موفقیت‌ها تاکنون بخاطر مقاومت بوده است و تضمین کننده آینده هم مقاومت است‌.

انتهای پیام/2246/ش40/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول