اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

باید بین مردم و مدیران ارتباطات عاطفی برقرار باشد

امام جمعه فردوس گفت: باید بین مردم و مدیران نظام جمهوری اسلامی ارتباطات عاطفی برقرار باشد.

باید بین مردم و مدیران ارتباطات عاطفی برقرار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی ظهر امروز در جمع اعضای شورای اداری شهرستان فردوس اظهار کرد: کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید بخشی از وقت خود را به ارباب رجوع و دیدار با مردم اختصاص دهند.

 وی افزود: ارتباطات عاطفی بین مردم و مدیران نظام جمهوری اسلامی باید به اندازه‌ای باشد که ضعیف‌ترین مردم بتوانند به راحتی با مدیر صحبت کنند.

 امام جمعه فردوس با اشاره به پنجم مردادماه سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه تهران توسط آیت‌الله طالقانی، تصریح کرد: نماز کسی که خود را از اجتماع مردم دور نگه دارد قبول نیست و روزه، حج و زکات وی نیز پذیرفته نمی‌شود.

 بابایی نماز جمعه شهرستان فردوس را پرشکوه‌ترین نماز جمعه نسبت به دیگر شهرستان‌ها دانست و یادآور شد: مردم ولایت‌مدار و جوانان ولایی این شهرستان در مراسم عبادی، سیاسی نمازجمعه حضوری فعال و گسترده دارند.

 وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص)، گفت: خداوند برکت را از کار تارک نماز جمعه برمی‌دارد و زندگی او را پریشان می‌سازد.

آمار سرقت در فردوس بسیار کم است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فردوس نیز آمار سرقت در این شهرستان را بسیار کم دانست و افزود: معدود سرقت‌هایی که در شهرستان رخ می‌دهد ناشی از بی‌احتیاطی برخی از مردم است.

 واعظی تصریح کرد: اعتماد بیش از حد مردم به محیط شهرستان، سبب شده که بسیاری از آنان حتی وسائل نقلیه خود را بدون تجهیزات امنیتی در کوچه و خیابان رها کنند و این مسئله منجر به بروز سرقت‌هایی توسط افراد غیربومی شده است.

 وی از مردم شهرستان فردوس خواست تا به منظور پیشگیری از سرقت، نسبت به حصارکشی منازل، باغات و دامداری‌های خود در حاشیه شهر اقدام و از رها کردن محصولات کشاورزی در زمین‌ها نیز خودداری کنند.

 انتهای پیام/69007/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول