اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

مقاومت اسلامی حزب‌الله معطوف به اراده قوی آنهاست

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مقاومت اسلامی حزب‌الله معطوف به اراده قوی آنهاست.

مقاومت اسلامی حزب‌الله معطوف به اراده قوی آنهاست

رضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به روز مقاومت اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: 23 مردادماه از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی کشورمان به مناسبت پیروزی جنبش حزب‌الله لبنان با عنوان روز مقاومت اسلامی نامگذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: روز مقاومت اسلامی به عنوان روز تجلیل از واژه‌های مقاومت و پیروزی حزب‌الله لبنان بر رژیم غاصب صهیونیستی است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه مقاومت اسلامی مردم در لبنان هم‌دوش و هماهنگ با مقاومت مردم فلسطین است، افزود: در طول 60 سال گذشته رژیم جعلی صهیونیستی پا در خانه و کاشانه مردم مظلوم فلسطین گذاشته است.

وی با بیان اینکه با حمایت آمریکا شهرک‌سازی‌هایی توسط رژیم اشغالگر قدس صورت گرفته است، اذعان داشت: امروز با میانجیگری آمریکا تعامل خوبی برای شهرک‌سازی انجام شده که جای نگرانی برای کشور فلسطین دارد.

حسینی با تأکید بر اینکه مقاومت اسلامی ریشه در اقتصاد اسلامی مردم جنوب لبنان دارد، تصریح کرد: این مقاومت معطوف به اراده قوی آنها است.

وی ابراز داشت: مردم جنگ‌زده، محروم و زجرکشیده لبنان در جنگ 33 روزه در مقابل تجاوز همه‌جانبه رژیم غیرانسانی صهیونیستی تا پای جان ایستادگی کردند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه حزب‌الله لبنان در نبردی 33 روزه نقشه‌های دشمن متجاوز و سلطه‌طلب را نقش بر آب کرد، گفت: اسرائیل از نظر قدرت نظامی جزو کشورهای برتر نظامی قلمداد می‌شود.

وی با بیان اینکه حزب‌الله لبنان از اعتقادات اسلامی کشور خود دفاع کرد، گفت: دولت و ارتش لبنان، حزب‌الله را حمایت نمی‌کند.

حسینی با تأکید بر اینکه رژیم اشغالگر قدس تاکنون با وجود جنگ و ترور توانسته موقعیت خود را حفظ کند، بیان داشت: جنگ 33 روز لبنان و جنگ هشت روز فلسطین نمونه‌ای از تجاوزهای رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به اینکه روز مقاومت اسلامی یادآور ارزش‌هایی است که این روزها مجدداً در بهار انقلاب عربی مشاهده می‌شود، تأکید کرد: رژیم صهیونیست با مقاومت حزب‌الله یک بار دیگر طعم تلخ ایستادن در برابر مقاومت اسلامی را چشید.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان مردم کشورمان و پدران و مادران سرزمین ایران را زادگاه مقاومت و پرورش‌دهنده فرهنگ مقاومت و صادرکننده آن به جهان دانست و افزود: امید است مردم کشورمان با موفقیت میراث بزرگ مقاومت در انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را به نسل‌های آینده منتقل کند.

انتهای پیام/73008/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول