اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

توان مدیریتی قزوین در برگزاری اجلاس شهر اسلامی محک می‌خورد

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: توانمندی استان قزوین و میزان کارایی مدیران این استان با برگزاری اجلاس جهانی شهر اسلامی محک خواهد خورد.

توان مدیریتی قزوین در برگزاری اجلاس شهر اسلامی محک می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی اظهار داشت: استان قزوین با برگزاری اجلاس جهانی شهر اسلامی در قزوین میزبان یک حرکت بزرگ فرهنگی و یک رخداد در مقیاس ملی و بین‌المللی است که برگزاری شکوهمند آن نیاز کار گروهی و مشارکت و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهاست.

وی افزود: توانمندی استان و میزان کارایی مدیران استان با برگزاری این اجلاس بین‌المللی محک خواهد خورد.

رئیس ستاد بزرگداشت روز قزوین با بیان اینکه «قزوین از گذشته شهری مذهبی و اسلامی بوده است» گفت: برگزاری این اجلاس فرصت مناسبی است تا قزوین را رسما در مقیاس بین‌المللی معرفی کند.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین از کشاورزی، صنعت، گردشگری و آموزش عالی به عنوان چهار محور اصلی سند توسعه استان یاد کرد و افزود: قابلیت فرهنگی پنجمین محور در سند توسعه استان است که می‌تواند قزوین را به عنوان الگوی یک شهر اسلامی به جهان اسلام عرضه کند.

وی از جذب سرمایه و سرمایه‌گذار به عنوان یکی دیگر از کارکردها و اثرات برگزاری اجلاس جهانی شهر اسلامی در قزوین یاد کرد و افزود: این اجلاس می‌تواند به معرفی توانمندی‌های استان کمک موثری داشته باشد و اگر بتوانیم حتی یک سرمایه‌گذار به استان جذب کنیم می‌توانیم برگزاری اجلاس را موفق ارزیابی کنیم.

انتهای پیام/2667/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول