اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

برگزاری آیین اختتامیه المپیاد بین‌المللی دانشجویی ریاضی و شیمی در اصفهان

آیین اختتامیه المپیاد بین‌المللی دانشجویی ریاضی و شیمی ظهر امروز با حضور جمعی از معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور و جمعی از مسئولان استان در اصفهان برگزار شد.

برگزاری آیین اختتامیه المپیاد بین‌المللی دانشجویی ریاضی و شیمی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هجدهمین دوره آزمون المپیاد علمی، دانشجویی کشور در بخش بین‌المللی در دو رشته ریاضی و شیمی از 20 تا 24 مردادماه امسال به میزبانی اصفهان برگزار شده است.

تیم‌های شرکت‌کننده در این المپیاد در روز‌های 21 و 22 مردادماه امسال در آزمون المپیاد ریاضی شامل دروس آنالیز ریاضی، جبر خطی، آنالیز ادبی و جبر یا تحقیق در عملیات و در آزمون شیمی در دروسی از جمله شیمی فیزیک، شیمی معدنی و شیمی آلی به رقابت با یکدیگر پرداخته‌اند.

ظهر امروز، آیین اختتامیه المپیاد بین‌المللی دانشجویی ریاضی و شیمی با حضور جمعی از معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور و جمعی از مسئولان استان در اصفهان برگزار شد.

البته در این مراسم برگزیدگان این المپیاد نیز حضور داشتند که با اهدای مدال‌های طلا، نقره و برنز و لوح‌های یادبود و جوایزی دیگر از این افراد تقدیر به عمل آمد و اسامی برگزیدگان المپیاد بین‌المللی دانشجویی ریاضی و شیمی در پایان آورده می‌شود.

نیما حمیدی از ایران و ویکتور اوملیاننکو از روسیه در این المپیاد در رشته شیمی مدال طلا و الکسی ساوچیک از روسیه، مسعود شفیعی از ایران و سید حامد موسوی نیز از ایران مدال نقره المپیاد شیمی را به خود اختصاص داده‌اند.

فودر اویف از روسیه، آرمان آشتاب از ایران، رومان پاکروین از روسیه، رحمان محمد‌پور از ایرامن، چن ژیان های از چین و دوی گان از روسیه نیز مدال برنز المپیاد شیمی را دریافت کرده‌اند.

در المپیاد ریاضی نیز کریل پتریکوف از روسیه، برنا زند کریمی از ایران مدال طلا، علیرضا بدیعی از ایران، کریل سوخورکوف از روسیه و شن های چن از چین مدال نقره و آندری یوتکین از روسیه، سعید کاظمی ابنوی از ایران، الکسی سادیکوف از روسیه، میخائیل یاگوفارف از روسیه و ماکسیم کوزوف از روسیه مدال برنز المپیاد ریاضی را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/63004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول