اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فیروزآباد خبر داد

کشف 105 کیلوگرم تریاک در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد فارس از انهدام یک باند قاچاق و کشف 101 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

کشف 105 کیلوگرم تریاک در فیروزآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ علی نیکنام اظهار داشت: در پی کسب اخبار و اطلاعات در مورد فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح فارس و استان‌های همجوار، شناسایی و دستگیری اعضای این باند در دستور کار ماموران شهرستان فیروزآباد قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مطلع شدند اعضای این باند قصد انتقال مقادیری مواد مخدر به استان‌های همجوار را دارند.

نیکنام خاطرنشان کرد: تیم‌های ویژه‌ای از پلیس مبارزه با مواد مخدر برای کنترل محورهای مواصلاتی به مبادی ورودی و خروجی این شهرستان اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اعضای این باند به محض مشاهده مأموران مسیر خود را تغییر داده و اقدام به فرار کردند تصریح کرد: در یک عملیات غافل‌گیرانه تعقیب و گریز، ماموران خودرو پژو 405 متعلق به قاچاقچیان را متوقف کردند.

نیکنام با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو 101 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر از اعضای این باند دستگیر شد گفت: تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد همچنین از کشف چهار کیلوگرم مواد مخدر از نوع  تریاک از یک خودرو 405 در یک عملیات دیگر در محور ورودی شهر فیروزآباد خبر داد و افزود: در این عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان به یک خودرو پژو 405 مشکوک شدند.

نیکنام گفت: در بازرسی از این خودرو چهار کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

وی در پایان افزود: در این مورد دو خودرو پژو 405 متوقف، دو نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و یک نفر از قاچاقچیان مواد مخدر به هلاکت رسید.

انتهای پیام/2448/ت/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول