اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

ایثار قم مغلوب قهرمان سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر کشور شد

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در دیداری تدارکاتی پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور مقابل قهرمان فصل قبل تن به شکست داد.

ایثار قم مغلوب قهرمان سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شاگردان جواد شهره غلامی در تلاش برای کسب آمادگی مطلوب به منظور حضور موفق در مرحله گروهی فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، در دیداری تدارکاتی مقابل تیم لیگ برتری داداشی کهریزک به میدان رفتند.

دیدار تدارکاتی تیم‌های بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار استان قم و داداشی کهریزک قهرمان فصل قبل مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در راه آماده ‌سازی دو تیم به منظور حضور در مراحل مقدماتی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر امروز به میزبانی تیم داداشی برگزار شد.

در این دیدار که مصاف تیم ایثار نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر با تیم داداشی کهریزک قهرمان فصل قبل محسوب می‌شد، در پایان، این تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین داداشی بود که توانست با نتیجه 85 بر 61 از سد حریف خود عبور کرده و نتیجه مسابقه را از آن خود کند.

نکته قابل توجه در خصوص تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین داداشی کهریزک این است که آن‌ها در مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در حال حاضر به واسطه سه عنوان قهرمانی متوالی، پرافتخارترین تیم این مسابقات و همچنین در آستانه لیگ جدید بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های برتر کشور از مدعیان کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌روند.

از سوی دیگر همین شرایط را تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار قم در مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور دارد و بعد از موفقیت در کسب عنوان دومی فصل گذشته، اکنون در اردوی آماده سازی برای حضور موفق در لیگ جدید قرار دارد.

دو تیم در حالی خود را برای دیدارهای حساسی از لیگ‌ برتر آماده می‌کنند که این مسابقه علاوه بر جنبه تدارکاتی، بیشتر حکم محک و ارزیابی مربیان ایثار و داداشی از آخرین وضعیت تیم‌هایشان را نیز داشت، به همین خاطر دو تیم بازی نزدیک و نفس‌گیری را به نمایش گذاشتند ولی در نهایت این تیم داداشی کهریزک بود که به برتری با اختلاف 24 گل دست یافت.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در گروه اول مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با تیم‌های همیاری زنجان، هیئت مرکزی و شهرداری رینه آمل همگروه است در حالی که تیم داداشی کهریزک مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته با تیم‌های هیئت خوزستان، پیام ارتباطات اصفهان و پگاه فارس در مرحله گروهی مسابقه خواهد داد.

انتهای پیام/78002/ح30/آ30004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول