اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان:

داوران «بسکتبال با ویلچر» با معیارهای جهانی کار می‌کنند

دبیر انجمن بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان فدراسیون بسکتبال گفت: اطلاعات داوران «بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان» به‌روز بوده و براساس معیارهای جهانی انجام می‌شود.

داوران «بسکتبال با ویلچر» با معیارهای جهانی کار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمد پورمقدم امشب در سمینار داوری بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان ایران که به میزبانی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: حضور بیش از 65 نفر از داوران و پیشکسوتان عرصه بسکتبال خود نشان از اهمیت این دوره آموزشی دارد.

وی افزود: حضور داوران بسکتبال از بیشتر استان‌های کشور در این دوره آموزشی که به میزبانی آمل در دانشگاه فرهنگیان بنت‌الهدی این شهرستان برگزار شد، می‌تواند در ارتقای سطح داوری، آشنایی با قوانین روز و استفاده از تجارب پیشکسوتان بسیار مفید و مؤثر باشد.

دبیر انجمن بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان فدراسیون بسکتبال با اعلام اینکه آمل نیز یکی از شهرهای بسیار فعال در ورزش بسکتبال با ویلچر است، گفت: این تیم سال گذشته با حضور در رقابت‌های لیگ دسته بسکتبال با ویلچر توانست با نشان دادن لیاقت‌های خود به لیگ برتر این رقابت‌ها صعود کرد و نفرات خوبی را نیز در تیم خود به خدمت گرفته است.

پورمقدم با اشاره به اینکه تیم بسکتبال با ویلچر آمل یکی از منظم‌ترین تیم های حاضر در این مسابقات کشور محسوب می‌شود، اذعان داشت: این تیم از نخستین تیم‌هایی است که تمرینات منسجم، منظم و مستمر خود را برای حضوری پرقدرت در لیگ برتر از ماه گذشته آغاز کرده است.

وی با تأکید اینکه در این سمینار یک روزه به دنبال افزایش سطح داوری هستیم، عنوان کرد: خوشبختانه به تازگی یکی از داوران جوان بسکتبال با ویلچر کشورمان با آنالیز عملکرد و قضاوت‌هایش به جمع داوران انجمن جهانی بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان دنیا IWBF درآمده است.

دبیر انجمن بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان فدراسیون بسکتبال در پایان با اشاره به اینکه این سمینار داوری بسکتبال با ویلچر می‌تواند نتیجه بسیاری خوبی در رشد، ترقی، آشنایی با قوانین و مقررات روز دنیا و فعالیت بیشتر بسکتبالیست‌ها داشته باشد، اذعان داشت: اطلاعات داوران بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشورمان به‌روز بوده و براساس معیارهای جهانی انجام می‌شود.

انتهای پیام/86012/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول