اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دومین خرید برای فصل جدید لیگ برتر

حسامی‌زاده به تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم پیوست

بازیکن سابق تیم بسکتبال با ویلچر هیئت جانبازان و معلولین خوزستان برای بازی در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به تیم ایثار قم ملحق شد.

حسامی‌زاده به تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم دومین بازیکن از بین مهره‌هایی که برای جذب از تیم‌های حاضر در فصل قبل مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را زیر نظر داشت، از رقیب فصل گذشته خود یعنی تیم بسکتبال با ویلچر هیئت خوزستان جذب کرد.

این بازیکن ذکریا حسامی‌زاده بازیکن فصل قبل تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین هیئت خوزستان است که به دنبال بازی‌های قابل قبولی که با پیراهن این تیم در مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر کشور در فصل قبل به خصوص در مقابل تیم ایثار قم انجام داد، اکنون یکی از مهره‌های جدید ایثار قم است که سومین حضور در لیگ برتر را در این دوره تجربه خواهد کرد.

این بازیکن فصل گذشته با پیراهن تیم بسکتبال با ویلچر هیئت خوزستان در مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در تمام بازی‌های نماینده خوزستان به میدان رفت ولی در نهایت همراه با این تیم نتوانست جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کند و با کسب رتبه سوم گروه اول مقدماتی از رسیدن به جمع چهار تیم برتر باز ماند و با بداقبالی حذف شد.

ذکریا حسامی‌زاده با تیم بسکتبال با ویلچر هیئت خوزستان در رقابت با سه تیم حاضر در گروه اول مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور یعنی ایثار قم، پیام ارتباطات اصفهان و شهرداری رینه آمل در مکان سوم جای گرفت در حالی که در این گروه ایثار قم قهرمان شد.

این بازیکن در فصل گذشته لیگ برتر در هر چهار بازی هیئت خوزستان در مراحل چهارگانه دور مقدماتی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر با توجه به بازی‌های خوبش برابر ایثار، مورد توجه کادر فنی تیم ایثار قم قرار گرفت و وقتی جواد شهره‌غلامی به عنوان سرمربی در مسئولیت خود در تیم ایثار ماندگار شد ترجیح داد تا این بازیکن را از هیئت خوزستان به ایثار قم بیاورد.

بدین ترتیب تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم تاکنون دو بازیکن جدید برای لیگ فصل جدید بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های برتر کشور جذب کرده است در حالی که بازیکنانی که قراردادشان با این تیم تمام شده بود از جمله محسن طلوعی بازیکن ملی پوش ایثار، قرارداد خود را با تیم ایثار قم برای یک فصل دیگر و حضور در این دوره لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور تمدید کردند.

ایثار قم در نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور یک بازیکن را نیز از دست داده است، در حالی که این تیم در نخستین بازی خود در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با هدایت جواد شهره‌غلامی روز سی‌ام مرداد ماه به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول