اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کشاورز استان بوشهر خواستار شد

کوتاه‌ کردن دست دلالان از بازار خرما/ ارتباط مستمر کشاورزان با خانه کشاورز

دبیر اجرایی خانه کشاورز استان بوشهر خواستار ارتباط مستمر کشاورزان با خانه کشاورز استان شد و گفت: کوتاه‌ کردن دست دلالان از بازار خرما از مسائل مهمی است که سبب بهبود وضعیت بازار خرما می‌شود.

کوتاه‌ کردن دست دلالان از بازار خرما/ ارتباط مستمر کشاورزان با خانه کشاورز

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، روح‌الله حاجب شامگاه پنج‌شنبه در نشست بررسی مشکلات کشاورزان منطقه آبپخش اظهار داشت: در استان بوشهر استعداد و قابلیت‌های فراوانی در عرصه کشاورزی وجود دارد که می‌توانند زمینه‌ساز بالندگی و توسعه این استان شوند.

وی افزود: فعالان صنعت کشاورزی استان با مشکلات و دغدغه‌های فراوانی مواجه هستند و رفع این دغدغه‌ها نیازمند عزم جزم و تلاش وافر مسئولان است.

دبیر اجرایی خانه کشاورز استان بوشهر خاطرنشان کرد: مسئولان استان بوشهر باید درد و دغدغه کشاورزان را درد و دغدغه خود بدانند و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و امکاناتی که در اختیار دارند برای رفع مشکلات و موانعی که پیش روی کشاورزان وجود دارد، تلاش کنند.

این مسئول بیان داشت: خانه کشاورز استان در سال‌های جاری توجهی اساسی به مبحث حمایت از کشاورزان داشته و در این زمینه شاهد دستاوردها و نتایج ارزشمندی بوده‌ایم.

حاجب با توجه به ضرورت توجه جدی مسئولان به امر کشاورزی، تاکید کرد: در دولت دکتر روحانی شاهد استفاده از نیروهای متخصص و متعهد در عرصه کشاورزی هستیم و این امر تدبیر بالای ایشان در رفع مشکلات و موانع پیش روی صنعت کشاورزی را نشان می‌دهد که این امر شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: توجه ویژه رئیس‌جمهور به وزارت کشاورزی و انتخاب وزیری متخصص با رزومه مدیریتی عالی عزم دولت تدبیر و امید برای توسعه کشاورزی را اثبات می‌کند.

دبیر اجرایی خانه کشاورز استان بوشهر عنوان کرد: در سال‌های گذشته شاهد پیگیری‌های مستمر و گسترده خانه کشاورز استان در بحث قیمت خرما بوده‌ایم و به کشاورزان و نخلداران منطقه آبپخش قول مساعد می‌دهیم از همه ظرفیت‌های موجود برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به ایشان استفاده کنیم.

این مسئول اذعان داشت: کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌ها از بازار خرما از مسائل اساسی است که کمک شایانی به فعالین این عرصه می‌کند و خانه کشاورز به این موضوع توجهی جدی خواهد داشت.

حاجب در پایان خواستار همکاری و ارتباط مستمر کشاورزان با خانه کشاورز شد و متذکر شد: ارتباط مستمر کشاورزان با خانه کشاورز استان از موضوعات مهمی است که در پیگیری مشکلات، تبادل نظر و افکار و ارائه راهکارهای مطلوب به‌منظور رفع دغدغه‌های کشاورزان اثرگذاری بالایی خواهد داشت.

انتهای پیام/2452/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول