اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

توجه به امر ورزش تهاجم فرهنگی دشمنان را خنثی می‌کند

امام جمعه آبپخش گفت: توجه به امر ورزش تهاجم فرهنگی دشمنان را خنثی می‌کند.

توجه به امر ورزش تهاجم فرهنگی دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام خداداد رضایی شامگاه سه‌شنبه در سمینار هنرجویان کونگ‌فو استان بوشهر اظهار داشت: توجه به نیازهای اجتماعی وظایف مهمی است که همه مسئولان بر عهده دارند و در هر منصبی که حضور دارند باید در این زمینه تلاش کنند.

وی افزود: ورزش یکی از مهم‌ترین نیازهای اجتماعی است و در دین مبین اسلام نیز توجه ویژه‌ای به توسعه ورزش و تحرک‌های بدنی شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: احادیث و روایات متعددی در خصوص اهمیت ورزش در دین مبین اسلام نقل شده که نشان دهنده اهمیت ورزش در سیره نبوی و اهل‌بیت(ع) است.

امام جمعه آبپخش بیان داشت: امروز ورزش مهم‌ترین نیاز جوانان و نوجوانان است و مسئولان باید بکوشند با فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم زمینه توسعه ورزش را فراهم کنند.

وی اضافه کرد: در شرایط امروزی که دشمنان تمام ابزار و امکانات خود را برای جنگ‌ نرم علیه نظام اسلامی به کار بسته‌اند، اهمیت ورزش از هر زمان دیگر بیشتر است.

رضایی با به اینکه نقش ورزش در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان با هیچ مقوله دیگری قابل مقایسه نیست، ابراز داشت: با توجه به علاقه زیادی که جوانان و نوجوانان به فعالیت‌های ورزشی دارند، توجه به ورزش می‌تواند هجمه‌های فرهنگی و توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

امام جمعه آبپخش عنوان کرد: نهادینه کردن فرهنگ ورزش و پهلوانی در هر جامعه باعث تقویت و ارتقای روحیه مردانگی و فتوت در جامعه می‌شود.

رضایی متذکر شد: ورزش و سلامتی جامعه رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند و توجه به فعالیت‌های ورزشی سبب می‌شود که مردم سلامتی را در جامعه احساس کنند.

وی با تقدیر از هیئت‌های ورزشی استان بوشهر گفت: حمایت از هیئت‌های ورزشی فعال در منطقه از عواملی است که سبب توسعه ورزش استان می‌شود و مدیران وظیفه خطیری در این خصوص بر عهده دارند.

امام جمعه آبپخش اظهار داشت: در وجود انسان دو نیروی قوه عقل و نفس وجود دارد و این دو همیشه با هم در حال تضاد هستند و برای غلبه بر یکدیگر در تلاش می‌باشند.

رضایی عنوان کرد: شجاعت و پهلوانی در این است که به هواهای نفسانی غلبه کنیم و ورزشکاران باید به‌عنوان الگوهای مقابله با نفس در جامعه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/2452/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول