اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش:

خبرگزاری فارس طلایه‌دار نقد منصفانه است

شهردار آبپخش گفت: خبرگزاری فارس طلایه‌دار نقد منصفانه است.

خبرگزاری فارس طلایه‌دار نقد منصفانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی صبح امروز در نشست با جمعی از فعالان رسانه‌ای دشتستان با تبریک به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران وظیفه بسیار حساس و سنگینی بر عهده دارند و تجلیل از این قشر امری لازم است.

وی خاطرنشان کرد: در جهان امروزی رسانه یکی از ابزارهای تاثیرگذار اجتماعی محسوب می‌شود و با تقویت جایگاه خبرنگاران، می‌توانیم جامعه را در مسیر ترقی و توسعه اجتماعی رهسپار کنیم.

شهردار آبپخش با توصیه به خبرنگاران برای حرکت در مسیر حق و حقیقت افزود: خبرنگاران در واقع حلقه اتصال مردم و مسئولان هستند و باید دقت کافی در ارسال اخبار داشته باشند.

موسوی خاطرنشان کرد: خبرنگاران در دشتستان در چند سال اخیر عملکرد مطلوبی داشته‌اند و البته با وجود کمبود شدید امکانات تا حد زیادی در انعکاس مطالب و اخبار شهرستان موفقیت داشته‌اند.

وی‌ تصریح کرد: دقت، سرعت و صداقت از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که موجبات موفقیت خبرنگاران در عمل به رسالت خود را فراهم می‌کند و انتظار داریم همه خبرنگاران در این مسیر گام بردارند.

جنگ رسانه‌ای دشمنان علیه نظام اسلامی / تبیین جایگاه رسانه در فضای اجتماعی

شهردار آبپخش گفت: در شرایطی که جامعه امروزی عصر ارتباطات و اطلاعات را سپری می‌کند، قلم از حرمت و جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار است.

موسوی اظهار داشت: جنگ امروز جنگ فیزیکی و نظامی نیست و امروز دشمنان و دنیای استکبار جنگ رسانه‌ای را علیه اسلام و نظام اسلامی شروع کرده‌اند.

وی افزود: قوی‌ترین ابزاری که امروز دشمنان اسلام و دنیای استکبار در اختیار دارند، رسانه است و دشمنان اسلام برای نیل به تمامی اهداف شوم خویش از این ابزار کارآمد بهره‌برداری می‌کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: دشمنان با استفاده از این ابزار و شانتاژهای رسانه‌ای به هدایت افکار و مدیریت اذهان عمومی در جامعه پرداخته‌اند و با بهره‌گیری از این ابزار برای دستیابی به مقاصد شومشان تلاش می‌کنند.

وی با تاکید بر این‌که باید جایگاه رسانه را در جامعه تبیین کنیم، افزود: امروز شاهد آن هستیم که در برخی زمینه‌ها نسبت به فضای رسانه بی‌مهری رخ داده و در برخی موارد بی‌دقتی‌هایی در این عرصه به وقوع پیوسته است.

موسوی خطاب به خبرنگاران گفت: امروز که دشمنان نظام و انقلاب درصدد هستند واقعیت‌های جهان را به گونه‌ای به نفع خود برای جهانیان بازگو کنند خبرنگاران با صداقت کشور ما در پوشش مناسب و انعکاس واقعیت اخبار همت متعالی به خرج می‌دهند.

 

خبرگزاری فارس طلایه‌دار نقد منصفانه است

شهردار آبپخش اظهار داشت: امروز هر رسانه و خبرنگار به‌ عنوان مشاوری امین در کنار مدیران اجرایی فعالیت می‌کند و با عملکرد حرفه‌ای و علمی خود مسئولان را در مسیر تحقق اهداف بالای خدمت‌رسانی یاری می‌کنند.

موسوی عنوان کرد: نقد رسانه‌ها از عوامل ارزشمندی است که در یک‌سال گذشته ما را در مسیر بهبود فعالیت‌ها یاری کرده و در عرصه‌های مختلف خدمت راه‌گشای ما بوده است.

وی با تاکید بر این‌که وابستگی برای خبرنگاران به منزله سمی کشنده است، افزود: خبرنگاران و رسانه‌ها در انجام وظایف باید خود را رها از هر جریان و گروهی بدانند و به‌صورت مستقل به وظایف حرفه‌ای خود عمل کنند.

شهردار آبپخش اظهار داشت: تناسب نقدها با نیازها و دغدغه‌های مردم و امکانات مسئولان یکی از ویژگی‌های نقد منصفانه‌‎ای است که خبرنگاران باید به آن توجه داشته باشند.

موسوی خبرگزاری فارس را طلایه‌دار نقد منصفانه دانست و گفت: انتظار داریم خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در کنار انعکاس عملکرد و فعالیت‌های مدیران اجرایی به نقد فعالیت‌‌های آن‌ها بپردازند.

وی تاکید کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها با تقویت فضای نقد و نقادی در جامعه به ارتباط نزدیک مردم و مسئولان کمک شایانی می‌کنند.

شهردار آبپخش عنوان کرد: در دوره فعالیت در منصب شهردار آبپخش تعامل و همکاری نزدیکی با خبرنگاران و رسانه‌های فعال در منطقه داشته‌ام و از نقطه‌ نظرات همه خبرنگاران منطقه بهره‌مند شده‌ام.

وی تصریح کرد: راه‌‌اندازی مجمع خبرنگاران آبپخش به‌ منظور ارتباط بیشتر مدیران آبپخش و خبرنگاران یکی از طرح‌های شهرداری است که در روزهای آینده با هماهنگی شورای شهر شاهد اجرای آن خواهیم بود.

موسوی یادآور شد: تجهیز یکی از فضاهای ساختمان آتش‌نشانی آبپخش برای استفاده خبرنگاران اقدام ابتدایی است که در راستای اجرای این طرح شاهد آن خواهیم بود.

انتهای پیام/2452/م40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول