اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی بوشهر تاکید کرد

ممنوعیت شنا در کانال‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر بر ممنوعیت شنا در کانال‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر تاکید کرد.

ممنوعیت شنا در کانال‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید مهدی موسوی شامگاه شنبه در نشست مسئولان آبپخش اظهار داشت: شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر در راستای خدمات‌رسانی به مردم تلاش فراوانی انجام داده و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

وی افزود: دور اول آبیاری نخیلات آبپخش با موفقیت بسیار خوبی انجام شده و دور دوم آبیاری نیز با تلاش بسیار زیادی در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر با تاکید بر ممنوعیت شنا در کانال‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در کانال‌های آبیاری و زهکشی منطقه آبپخش، شبانکاره، سعدآباد و تنگستان شنا ممنوع شده و هیچ کس حق شنا در محدوده کانال‌ها را ندارد.

موسوی تصریح کرد: تذکرات لازم به مردم در این زمینه داده شده و با نصب تابلوهای هشدار دهنده در مناطق ممنوعه نسبت به اطلاع‌رسانی در این زمینه اقدامات لازم انجام گرفته است.

وی بیان کرد: ظاهر آرام کانال‌های آبیاری و استخرها فریبنده است و این در حالی است که سرعت بالای 6 تا 10 هزار لیتر بر ثانیه در این مناطق بسیار خطرآفرین است و می‌تواند حوادث ناگواری را به وجود بیاورد.

این مسئول گفت: در سال‌های گذشته به دلیل بی‌توجهی مردم همواره شاهد حوادث ناگوار و غرق شدن تعداد زیادی از هموطنانمان بوده‌ایم که امیدوار هستیم با اقدامات پیشگیرانه در سال جاری این حوادث تلخ به وقوع نپیوندد.

موسوی ابراز داشت: جوانان این مناطق برای شنا و استفاده از فصل تابستان می‌توانند به استخرهای سرپوشیده در شهرهای مختلف مراجعه کنند و از مسئولان انتظار داریم تمهیدات لازم را در این راستا بیندیشند.

انتهای پیام/2452/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول