اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تنگستان خبر داد

جذب صددرصدی پرداخت تسهیلات بانکی اشتغالزایی مددجویان تنگستان

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تنگستان از جذب صددرصدی تسهیلات بانکی اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد تنگستان در سال 91 خبر داد.

جذب صددرصدی پرداخت تسهیلات بانکی اشتغالزایی مددجویان تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، علیرضا سمیری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان بوشهر از اهتمام و تلاش‌های مددکاران و کارشناسان اشتغال و مدیریت کمیته امداد شهرستان تنگستان در راستای جذب صد درصدی تسهیلات بانکی به اشتغال مددجویان در سال 91 به این شهرستان تقدیر کرد.

وی در ادامه گفت: در سال 91 مبلغ 39 میلیارد و 430 میلیون ریال برای پرداخت تسهیلات به 506 نفر مددجوی تحت حمایت متقاضی اشتغال کمیته امداد شهرستان تنگستان اختصاص یافت، که با تلاش‌های بی‌وقفه مددکاران و کارشناسان حوزه اشتغال مبلغ 39 میلیارد و 580 میلیون ریال برای اشتغال 509 نفر جذب، که هم از نظر کمی و هم از نظر اعتباری نسبت به سهمیه اختصاصی افزایش داشته و این شهرستان را در جایگاه اول جذب اعتبارات در بین شهرستان‌های استان قرار داده است. 

پرداخت 110 فقره تسهیلات کارگشائی توسط کمیته امداد شهرستان تنگستان

مدیر کمیته امداد شهرستان تنگستان از پرداخت 110 فقره تسهیلات کارگشایی قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

سمیری اظهار داشت: در راستای توانمند‌سازی خانواده‌های تحت حمایت و جبران بخشی از نیازها و مشکلات اساسی آنان در پنج ماهه اول امسال تعداد 110 فقره تسهیلات کارگشایی به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال در زمینه‌های درمانی، تحصیلی، تامین لوازم زندگی و جهیزیه به مددجویان تحت حمایت پرداخت گردیده است.   

کسب رتبه اول کمیته امداد تنگستان درجذب اعتبارات اشتغال سال 91

مدیر کمیته امداد شهرستان تنگستان نیز از کسب رتبه نخست این مدیریت در استان در جذب اعتبارات بانکی سال 91خبر داد.

سمیری اظهار داشت: در راستای اهداف عالیه امداد در زمینه خود اتکایی و توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های امداد امام، در سال 91 این مدیریت موفق گردید بیش از صددرصد اعتبارات بانکی اختصاصی را جذب و در بین شهرستان‌های استان توزیع و رتبه نخست را کسب نماید.

وی اضافه کرد: مطابق با آخرین گزارشات از عملکرد حوزه اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر، این نهاد در تنگستان با ایجاد 509 طرح اشتغالزایی با اعتبار 39 میلیارد و 580 میلیون ریال به این افتخار در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی دست یافته است که این مهم از آرمان‌های انقلاب و اهداف بلند نهاد مقدس امداد امام می‌باشد.

انتهای پیام/66006/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول