اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از طریق آزمون صورت می‌گیرد

پیش‌بینی 393 پست استخدامی در شهرداری‌های استان اصفهان

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان از پیش‌بینی 393 پست استخدامی در شهرداری‌های این استان برای نخستین‌بار از طریق آزمون خبر داد.

پیش‌بینی 393 پست استخدامی در شهرداری‌های استان اصفهان

محسن سعیدبخش در حاشیه نشست آموزشی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و نطنز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: برای نخستین بار در سطح کشور و استان اصفهان 393 نفر برای استخدام در 73 شهرداری استان اصفهان که اعلام نیاز صورت گرفته از طریق آزمون استخدامی پذیرفته می‌شوند.

وی افزود: از 13 هزار نفر ثبت‌نام کرده برای آزمون استخدامی شهرداری‌های کاشان 10 هزار نفر در این آزمون که تیرماه توسط سازمان سنجش برگزار شد، شرکت کردند که در مرحله نخست دو برابر ظرفیت پذیرش می‌شوند تا پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش، افراد دارای شرایط برای احراز مسئولیت پست‌های مشخص پذیرفته شوند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان همچنین از تجهیز همه شهرداری‌های این استان به بانک اطلاعاتی در سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: تهیه نرم‌افزار جامع اطلاعات شهرداری‌ها در حال حاضر توسط کارشناسان و کارگروه‌ها در دست انجام است و بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته تکمیل و بهره‌برداری از این نرم‌افزار نیاز به یک سال زمان دارد که در صورت آماده شدن ،تمام شهرداری‌های استان از آن بهره‌مند می‌شوند.

وی ثبت تمام اطلاعات شخصی نیروی انسانی و عوامل شهرداری‌ها، درخواست و صدور پروانه ساختمانی، پرداخت عوارض، ثبت امکانات منقول و غیرمنقول شهرداری‌ها و تمام مباحث مالی آن را از جمله امکانات بانک اطلاعاتی شهرداری‌های استان اصفهان برشمرد.

این مسئول اعتبار پیش‌بینی شده برای تجهیز شهرداری‌های استان اصفهان به بانک اطلاعاتی را 5 میلیارد ریال ذکر و عنوان کرد: تحقق این امر می‌تواند در زمینه ارتقاء سطح خدمات و افزایش امکانات به شهروندان یاری رساند و در ارتقاء فرهنگ شهرنشینی مثمر ثمر واقع شود.

سعیدبخش در ادامه لزوم جدی‌ گرفتن امر آموزش توسط اعضاء منتخب شوراهای شهر و روستا را یادآور شد و گفت: سه مرحله آموزش برای آشنایی اعضای منتخب شوراهای اسلامی شهر و روستا که به طور عمده نخستین بار این مسئولیت خطیر را تجربه می‌کنند در نظر گرفته شده که نخستین دوره آن به عنوان مرحله مقدماتی پیش از شروع به کار رسمی شوراها برگزار شد.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزش عمومی در شش ماهه دوم با بهره‌گیری از اساتید دانشگاه و کارشناسان برگزار می‌شود متذکر شد: سومین مرحله آموزش اعضاء چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا در استان اصفهان به صورت تخصصی برای اعضاء کمیسیون‌های شورا‌ها و شهرداری‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2406/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول