اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه شهرداری اردبیل:

پیروزی شهرداری بر پرسپولیس امیدواری ما را به صعود افزایش داده است

مدیرعامل باشگاه شهرداری اردبیل با ابراز خرسندی از پیروزی دو بر یک تیم شهرداری اردبیل بر تیم پرسپولیس تهران در اردوی کرج این پیروزی را امیدبخش در تداوم کامیابی تیم شهرداری اعلام کرد.

پیروزی شهرداری بر پرسپولیس امیدواری ما را به صعود افزایش داده است

هادی صباغی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما در بازی دیروز در اردوی کردان کرج موفق شدیم تیم پرسپولیس را که در کرج و بعد از بازی با سایپا در لیگ برتر حضور داشت در بازی دوستانه با شکست بدرقه کنیم که به نظر می‌رسد شاکله تیم شهرداری در این بازی ارزشمند محک خورده و توانستیم تیم را بهتر از گذشته بشناسیم و ضعف‌ها و نقاط قوت آن را ارزیابی کنیم.

وی عنوان کرد: اردوی یک هفته‌ای شهرداری اردبیل تا جمعه ادامه خواهد داشت و سپس این تیم در اردوی سرعین حاضر خواهد شد تا کادر فنی بتواند نقاط ضعف موجود را برطرف کرده و با یک شاکله منسجم و قدرتمند بتوانیم وارد مسابقات لیگ دسته دو کشور شویم که امیدواریم امسال با حمایت و پشتیبانی مسئولان استانی تیم شهرداری اردبیل موفق شود به لیگ یک صعود کند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری اردبیل با یادآوری اینکه در اردوی کرج امکان جذب دو بازیکن جدید از بازیکنان غیر‌بومی وجود دارد، افزود: ما تاکنون با 15 بازیکن بومی و 10 بازیکن غیر‌بومی قرار‌داد امضا کردیم که همه این بازیکنان با نظر کادر فنی جذب تیم شهرداری اردبیل شدند.

صباغی با قدردانی از متولیان محل اردویی کردان کرج که تمام امکانات را فراهم کردند، تصریح کرد: ما بسیار خوش‌بین هستیم که تیم شهرداری اردبیل با حمایت‌ها و پشتیبانی‌هایی که از سوی متولیان انجام می‌شود به لیگ دسته یک صعود کند تا با درخشش در لیگ یک نیز بتوانیم برای اولین بار یک تیم اردبیلی را راهی لیگ برتر مسابقات فوتبال کشور کنیم.

این مسئول در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: در 29 مرداد ماه شاهد مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته دو کشور خواهیم بود و ما سه هفته‌ای فرصت خواهیم داشت تا تیم از لحاظ بدنسازی و آمادگی به وضعیت مطلوبی برسد که امیدواریم تا آخر شهریور ماه آمادگی بدنی بازیکنان به 90 درصد برسد.

انتهای پیام/62001/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول